کد خبر: ۳۶۵۷۳۵
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

دیدار ولایتی با دبیرکل حزب‌الله لبنان+تصویر

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: حزب‌الله فخر جهان اسلام و عرب است و علی‌رغم همه این توطئه‌ها و دشمنی‌ها پیروز و سربلند خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام که به منظور شرکت در اجلاس بین‌المللی اتحادیه جهانی علما مقاومت با عنوان "سازنده بودن مقاومت و ویرانگری تروریست" به لبنان سفر کرده است، با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله دیدار و در خصوص آخرین وضعیت منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداخت.

ولایتی در این دیدار که فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت ضمن محکوم کردن اقدامات برخی از کشورهای منطقه علیه حزب‌الله، اظهار داشت: بسیار متأسف هستیم که برخی کشورهای منطقه به جای محکوم کردن رژیم صهیونیستی، تروریست‌ها و جریانات افراطی و تکفیری، علیه محور مقاومت و حزب‌الله بیانیه صادر می‌کنند و این در حالی است که حزب‌الله فخر جهان اسلام و عرب است و علی‌رغم همه این توطئه‌ها و دشمنی‌ها پیروز و سربلند خواهد بود.

به گزارش تسنیم، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم مظلوم منطقه دفاع می‌کند و این مسیر را با قدرت و اقتدار ادامه خواهد داد.

همچنین در این دیدار دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز ضمن خوشامدگویی، درباره تحولات منطقه‌ای و میدانی مطالبی را مطرح کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین