کد خبر: ۳۶۵۷۹۳
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

کامرون: ایده ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا احمقانه است

نخست‌وزیر انگلیس ضمن تحسین موفقیت‌های دونالد ترامپ در مبارزات انتخاباتی، عذرخواهی از او به دلیل «نادرست و احمقانه» خواندن ایده ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا را رد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 نخست‌وزیر انگلیس، عذرخواهی کردن از دونالد ترامپ به دلیل «احمقانه» خواندن یکی از ایده‌های جنجالی نامزد پیشتاز جمهوریخواه آمریکا را رد کرد.

در حالی که انتخابات محلی شوراها و شهرداری‌ها در انگلیس امروز پنجشنبه در این کشور در حال برگزاری است، رسانه‌های نظر نخست‌وزیر این کشور را درباره عذرخواهی از دونالد ترامپ جویا شدند.

ماجرا آن است که چندی پیش دیوید کامرون، در واکنش به ایده جنجالی نامزد جمهوریخواه آمریکایی برای ممنوعیت «ورود مسلمانان به آمریکا»، این موضع دونالد ترامپ را «نادرست و احمقانه» خواند.

به گزارش رویترز، امروز پنجشنبه نخست‌وزیر انگلیس در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه از دونالد ترامپ به دلیل «نادرست و احمقانه» خواندن ایده او عذرخواهی می‌کند یا نه، موضع عذرخواهی را رد کرد.

به گزارش فارس،دیوید کامرون گفت: «من نظر خودم را تغییر نخواهم داد و نمی‌دهم و کاملا واضح بیان کردم که این موضع(ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا) اشتباه بوده،‌ هست و خواهد بود».

نخست‌وزیر انگلیس همچنین موفقیت‌های ترامپ در مبارزات درون حزبی را تحسین کرد و افزود: «با علم به ماهیت فرسایشی مبارزات مقدماتی و آنچه شما مجبور به عبور از آن هستید، هرکسی که در این رقابت خارق العاده بتواند حزبش را در انتخابات سراسری رهبری کند، سزاوار احترام ما است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین