کد خبر: ۳۶۵۸۲۹
تعداد نظرات: ۱۱۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
مردم کرمان آمریکا و انگلیس و همفکران آنها را افسرده کرده‌اند

انتقاد احمد خاتمی از خندوانه: در خندوانه چند خانم می‌خندند تا مردها را بخندانند/به چه قیمتی می‌خواهیم شادی باشد

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات 7 اسفند 94 به حق انتخابات بسیار خوبی در کل کشور بود، به گونه ای که مشارکت 60 درصدی مردم را داشتیم و این عدد در دنیا کم نظیر است.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله"سیداحمد خاتمی" روز سه شنبه 13 اردیبهشت ماه در گردهمایی بسیجیان کرمان در حسینیه ثارالله این شهر با اشاره به اینکه نخستین بار بعد از انتخابات است که در خدمت بسیجیان هستم، اظهار کرد: انتخابات 7 اسفندماه سال 94 ، به حق انتخابات بسیار خوبی در کل کشور بود، به گونه ای که مشارکت 60 درصدی مردم را داشتیم و این عدد در دنیا کم نظیر است.

به گزارش آفتاب به نقل از ایسنا، وی افزود: در کشورهای اروپایی حداقل حضور 20 تا 30 درصد و حداکثر آن حدود 50 درصدی در انتخابات است اما در انتخابات اخیر جمهوری اسلامی شاهد حضور 60 درصدی واجدین شرایط بودیم.

انتخابات امتحان بصیرت است

خاتمی با اشاره به اینکه انتخابات امتحان بصیرت است، تصریح کرد: این دوره سوم است که بنده به عنوان نماینده شما مردم شریف کرمان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شده اما هیچ دوره ای به اندازه این دوره انتخابات، تخریب وجود نداشت، اما بنا ندارم تلخی های دوران انتخابات را به رخ بکشم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به تبلیغاتی که بر ضد وی در دوران انتخابات شده بود، اظهار کرد: آمریکا و رسانه‌های غربی هر شب اعلام می کردند که به «خاتمی» رای ندهید، همچنین همفکران داخلی نیز در شبکه های مجازی این چنین می کردند اما رای شما مردم، مشت محکمی به دهان یاوه‌گویی آنها بود و نشان دهنده بصیرت شما مرم غیور کرمان بود و شما آمریکا و انگلیس را افسرده کردید، همچنین همفکران آنها را نیز افسرده ساختید.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آمار بسیجیان کشور تصریح کرد: در کشور از هر 4 نفر یک نفر بسیجی می باشد اما در کرمان از هر 3 نفر یک بسیجی است و این انتخابات نتیجه خروجی تفکر بسیجی بود. این آغاز راه بود و شما خوبان نشان دادید همچنان قهرمانانه در دفاع از ولایت ایستاده اید.

وی در ادامه با اشاره به شهادت امام کاظم (ع) و زندان هایی ایشان، اذعان کرد: شهادت درس مقاومت است و باید توجه داشته باشد که امام کاظم (ع) در دوران زندانی خود، خم به ابرو نیاورد و اکنون شرایط ما این چنین است و دقیقا همان اهدافی که هارون در سخت گیری به امام کاظم(ع) داشت، همان سخت گیری ها آمریکا اکنون نسبت به ما دارد.

ریل انقلاب، ریل نفرت از آمریکاست

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه، این هارون نارشید اکنون آمریکا، دولت نوکر آمریکا، عربستان و بحرین است، ادامه داد: آنچه امروز از امام کاظم(ع) می آموزیم، مساله مقاومت در برابر حق است و همه باید بدانند که ریل انقلاب، ریل نفرت از آمریکاست اما امروز کسانی در فکر تغییر این ریل هستند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با بیان اینکه، مقام معظم رهبری بعد از امام راحل این ریل را ادامه دادند و اکنون برخی ها در صدد تغییر این ریل می باشند و در این زمانه هوشیاری مردم و بسیجیان را طلب می کند، افزود: نخستین ریل انقلاب؛ خدا، معنویت و عشق به خدا بود و نسل اول انقلاب به یاد دارند که انقلاب از کجا شروع شد، جزء اینکه مساجد، اوج انقلاب ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر بود.

وی اضافه کرد: عشق به خدا مردم را به صحنه کشاند و 37 سال است که مردم در این مسیر گام برداشته اند و این ریل است که انقلاب را نگه می دارد و حکومت ماموریت نگهداشتن و تقویت ریل معنویت را دارد.

خاتمی با اشاره به اینکه دشمن با کمک فضای مجازی درصدد تغییر این ریل می باشند، ادامه داد: حتی از طریق موبایل می خواهند سبک زندگی مردم را تغییر دهند. خانواده ها بدانند که آمریکا از طریق فضای مجازی یک جنگ نرم تمام عیار را راه انداخته است.

پاسخ رییس دانشگاه به اقامت مشترک دختر و پسر در یک خوابگاه

وی با بیان آنکه، دشمنان به دنبال تغییر فرهنگ عمومی خانواده هستند، اظهار کرد: در این تغییر ریل، اختلاف محرم و نامحرم عادی می شود این در حالی است که طبق اعتقادات ما نباید دختر و پسر جوان نامحرم با یکدیگر در ارتباط باشند اما متاسفانه امروز شاهد هستیم در یکی از دانشگاه ها، در خوابگاه دختران، پسر زندگی می کند و وقتی از رییس دانشگاه توضیح خواستیم می گوید بایستی پسر و دختر راه تعامل و تفاهم را یاد بگیرند.!!

نماینده کرمان در مجلس خبرگان با اشاره به آنکه، تغییر ریل اختلاف محرم و نامحرم، یک ضد ارزش می باشد، اظهار کرد: متاسفانه بدحجابی دیگر در جامعه عادی شده است. صدا و سیما، دانشگاه است؛ به گونه ای که می توانند به مجری و بازیگر بگویند که این سیمای جمهوری است و پوشش خود را درست کنید.

وی با اشاره به برنامه خندوانه ، گفت: چند خانم در برنامه خندوانه قهقه می خندیدند تا مردها را بخندانند، به چه قیمتی می‌خواهیم شادی باشد؟ به قیمت شکستن حریم ها؛ خنداندن مردم کار پسندیده‌ای است، اما نه با شکستن حریم‌ها.

شاد نگه داشتن مردم نباید خلاف روش‌های دینی ما باشد

خاتمی با بیان اینکه اگر این ریل تغییر کند از انقلاب چیزی نخواهد ماند، افزود: وقتی حساسیت دینی کاسته شود، نتیجه آن تغییر ریل انقلاب به صورت آهسته خواهد بود. هرگز نمی گویم که مسئولین صدا و سیما در قصد تغییر ریل می باشند اما معتقدم شاد نگه داشتن مردم نباید خلاف روش‌های دینی ما باشد.

وی با بیان اینکه، عرصه حاکمیت ولی فقیه دومین ریل انقلاب می باشد، تصریح کرد: در چندین اصل قانون اساسی، مساله ولایت فقیه به عنوان ستون انقلاب اسلامی بیان شده است و اگر روزی این ریل برود، نظام ما، نظام طاغوتی خواهد شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با اشاره به اوایل انقلاب که رادیو بی بی سی، رهبر سازی می کرد، اظهار کرد: به گونه ای که شیوه مقابله با ولایت در آن زمان رهبر سازی مصنوعی بود اما اکنون رنگ باخته است.

تنها کسی که می تواند کشور را جمع و جور کند، مقام معظم رهبری است

وی عنوان کرد: تنها کسی که می تواند کشور را جمع و جور کند، مقام معظم رهبری می باشد و این حقیقتی است که همه به آن اذعان دارند و همه می دانیم که اگر رهبر نباشد مشکلات ما بیش از بغداد، سوریه و لبنان خواهد شد.

خاتمی اذعان کرد: در زمان گذشته، منافقین و نهضت آزادی ها بر علیه رژیم شاه اقدامات زیادی انجام دادند و به زندان رفتند اما شاه سرنگون نشد. اما زمانی که یک مرجع و ولی فقیه همچون امام راحل آمدند این قطرات را جمع و به دریا و سیل تبدیل نمودند، به گونه ای که این سیل کاخ 2500 ساله را از بین برد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در جنگ جهانی دوم قحطی غوغا می کرد، به گونه ای که نان آلوده به خاکستر به خورد مردم می دادند اما در 8 سال جنگ تحمیلی حتی یک روز هم کشور رنگ قحطی و بحران را ندید و این عین ولایت فقیه است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه، نباید ریل ولایت فقیه تغییر پیدا کند، گفت: همه بدانند کسانیکه شعار ولایت فقیه می دهند اما عملکرد آنها طبق ولایت فقیه نباشد، از چشم مردم خواهند افتاد.

«لا اله الا الله»، همان مرگ بر آمریکاست

وی با اشاره به نفرت از استکبار و آمریکا، ریل سوم انقلاب است، تصریح کرد: نفرت از استکبار ریلی است که قرآن بر سر راه ما قرار داده است، به گونه ای که «لا اله الا الله»، همان مرگ بر آمریکاست و این ریل را امام راحل بنا نموده است.

خاتمی ادامه داد: برخی اذعان می کنند، اواخر عمر امام راحل، نامه‌ای به ایشان نوشتم که مشکل آمریکا را حل کنید، نامه شما محال است که به امام نرسیده باشد، اما امام جواب شما را دادند یا خیر؟ مطمئنا امام جواب آن نامه را نداده اند، اگر امام جواب نامه را داده بودند، قطعا در صدر لیست سایت‌های شما قرار می گرفت و معنایش این است که امام با بغض از آمریکا، از دنیا رفت.

وی با اشاره به اینکه چه زمانی شعار مرگ بر آمریکا شروع شد، اظهار کرد: ‌زمانی امام فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، اما بعضی‌ها در هفته قبل اعلام کردند که باید از مردم بخواهیم دیگر شعار «مرگ بر آمریکا» سر ندهند. اما من از آنها می‌پرسم که آیا شیطنت آمریکا کم شده که شما چنین تقاضایی دارید.

شیطنت آمریکا امروز 37 برابر گذشته شده است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شیطنت آمریکا امروز 37 برابر گذشته شده است اظهار کرد: سوریه را چه کسی به این روز انداخته به طوریکه 10 میلیون آواره تا کنون دارد؟. کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به تکفیری‌ها، ایجاد داعش آدم کش از چه کسانی بوجود آورده اند؟ کلینتن می گوید دولت آمریکا بوجود آورده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تبیین کرد: در کدام جنایت دنیا، پای آمریکا وسط نبوده است؟ آن وقت افرادی بی‌صبرانه در انتظار این هستند که شعار «مرگ بر آمریکا» برداشته شود و جالب‌تر این است که این افراد، به آنهایی که محکم و استوار می‌گویند باید در برابر آمریکا ایستاد، افراطی و تندرو لقب می‌دهند.

آمریکا همان معاویه و هارون دیروز است

خاتمی با اعلام اینکه، کاهش نفرت از آمریکا، اولین راه نفوذ ماست، گفت: ریل انقلاب، ریل نفرت از آمریکاست، زیرا آمریکا همان معاویه و هارون دیروز است.

وی با بیان اینکه چهارمین ریل انقلاب، اعتماد به نفس ملی؛ یعنی «ما می‌توانیم» است، اظهار کرد: امام با همین اعتماد به نفس ملی، حکومت سلطنتی که دنیا از آن حمایت می‌کرد را سرنگون کرد اما افرادی در صدد شکستن این ریل هستند و آمریکا با خوی استبکابری خود، بیان می کند، شما حرف ما را بپذیرید.

نماینده کرمان در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: قبل از انقلاب نهضت آزادی اعلام می کرد که با شعار « مرگ بر شاه»، شاه سرنگون نمی شود، به طوریکه بازرگان در پاریس، پیش امام راحل رفت و گفت«شاه به این راحتی سرنگون نمی گردد و باید از طریق پارلمان به مرور شاه را تضعیف و در نهایت سرنگون نمایم.»

امام جمعه موقت کرمان افزود: امام در جواب بازرگان فرمودند،« نه شما بروید و همراه با مردم شعار «مرگ بر شاه» سر دهید.». امروز نیز برخی اذعان می کنند که مگر می توان با آمریکا مقابله کرد و باید با آنها مذاکره کنیم. کسانیکه که در صدد تغییر ریل انقلاب هستند، دنبال مذاکره هستند، اما بدانند تا آمریکا آدم نشده این آرزو را به گور خواهند برد.

شعار «مرگ بر آمریکا»، آمریکا را در دنیا بی حیثیت می‌کند

خاتمی ادامه داد: همان گونه که دیروز «ما می‌توانیم»، جواب داد و «مرگ بر شاه»،  شمحقق شد، شعار «مرگ بر آمریکا»، نیز آمریکا را در دنیا بی حیثیت می‌کند. به طوریکه هر جا اوباما پا می‌گذارد، تظاهرات میلیونی بر علیه او به راه می‌افتد و تا زمانی که آمریکا آدم نشود، این ریل تغییر نخواهد کرد.

 وی افزود: با الگو قرار دادن مقاومت امام کاظم(ع)، ما می توانیم، صبر و تقوا داشته باشیم، کبر و مکر آنها به خودشان باز می‌گردد، اما اگر خسته شوید، ریل انقلاب عوض می‌شود. ریل نفرت از آمریکا تا آمریکا آدم نشود، تغییر نمی‌کند.

نماینده کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ریل بصیرت، به عنوان ریل پنجم انقلاب ، عنوان کرد: در 37 سال انقلاب این ریل باشکوه به راه خود ادامه داده است.

وی با بیان اینکه، ریل بصیرت، انقلاب را نگه داشته و نگه می دارد، تصریح کرد: ‌آمریکا بنا ندارد، دست از دشمنی های خود بردارد و قصه 2 میلیارد دلار راهزنی آنان هم اکنون در چشم جهانیان است و این نشانه همان فرموده رهبر است که می فرمایند، «آمریکا قابل اعتماد نیست».

خاتمی با اشاره به ادعا آمریکا مبنی بر اینکه این غرامت کشته شدن تفنگداران او در لبنان می باشد، اظهار کرد: بصیرت هیچ راهی برای زیاده خواهی آمریکا نیست،
بصیرت به ما می‌گوید، راهی غیر از مقاومت در برابر زیاده گویی آمریکا برای ملت ایران باقی نمانده است و این راه جواب داده و جواب نیز خواهد داد.

وی اظهار کرد: چه کسی باور می‌کرد، روزی حکومت 70 ساله کمونیستی شوروی سرنگون شود،اما این اتفاق افتاد. راه ما مقاومت در برابر سلطه استکبار است. درس امروز ما از مکتب امام قهرمان شهیدمان درس مقاومت در مقابل زور ، استکبار است که مردم در آن سربلند هستند، رزمندگان، شهدا، جانبازان، بسیجیان سند آن می باشند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: ما تا آخرین نفر، تا آخرین نفس، تا آخرین قطره خون خود؛ حامی ولایت فقیه خواهیم ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۱۷
مهدی
|
United States of America
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
18
307
ان خانمها نمی خندند تا اقایان را بخندانند..ان خانمها می خندند چون انسانند و انسان بعضی وقتها می خندد.
پاسخ ها
با انصاف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
خوب است گاهی کمی انصاف داشته باشیم حداقل متن را کمی میخواندید بعدا اظهار نظر میکردید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
ما چه گناهی کردیم آخه؟؟!!
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
ما تکلیفمون رو نفهمیدیم. بالاخره بخندیم یا نخندیم؟ حرامه یا حلال؟ صداوسیما نگاه کنیم یا نه؟ .................
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
15
248
خانم ها هم حق خنديدن دارند...
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
کی گفته خانوم ها حق دارند بخندند مگه میشه مگه داریم!
gom nam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
22
96
سعید حدادیان مداح کشور:
با رامبد تماس گرفتم و گفتم به نظر من تو مجاهدی در راه خدا...
اینکه یک نفر در جمهوری اسلامی به عنوان هنرمند، رسالتی بر دوشش است که زیر سایه اسلام می‌شود خندید، خنده‌ای که در آن گناه نباشد این خیلی ارزشمند است.
پاسخ ها
ایزدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
خندیدن نیاز انسان است
mپارسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
من ک با حرف آقای خاتمی صد در صد مخالفم . ولی آقای گم نام با شما هستم بخوایم حرفاشو ملاک درستی قرار بدیم. همه میدونیم ک این برنامه برای ی لحظه شادیه من و شماس. پس حرف ی آدم معمولی ک نیاز ب بیان نداره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
7
42
اصلا من می گم خندیدن گناه بزرگی است!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
5
61
جوانان افسرده ومعتاد شدن ...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
4
70
حاج آقا لطفا بفرمایید تعریف زن از دید شما چیه؟ن
جهان سوم
|
Germany
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
3
58
خدایا ما می خواهیم جهان را مدیریت کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
86
10
کاری با اقای خاتمی ندارم
اما بعضی رفتارا در این برنامه زننده است و حس بدی منتقل می کند.
البته احتمالا برخی از این رفتارها برای پایتخت نشین ها عادی است.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
انشالله پایتخت قسمتت بشه ذیگه حسودی نکن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
4
74
آقای خاتمی ای کاش زمان دولت دستپاک که همه چیز ملت به تاراج می رفت هم چنین صدایتان درمی امد و نهیب به دولت مردان نی زدید ؟؟؟؟!!!
مجتبی زارعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
5
68
اقای خاتمی سلام من فرزند شهید هستم از استان بوشهر ملت ایران افسرده شده اند نیاز جامعه ماشادی نشاط هست تا کی باید ملت را برای خنده کردن شماطت کنیم واقعا دین اسلام دین شادی و خنده ای نیست پس فردای قیامت جواب هزاران نفر افسرده وبیمار روانی و رحی را بدهید ولی خنده بر هر درد بیدرمان دوا هست بخند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
برو کمی شرعیات یاد بگیر و طبق فتوا تمامی علما خندیدن زن در بین نامحرمان حرام است و گناه حالا فهمیدی ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
93
9
در پاسخ به آن کسی که می گوید خانم ها هم حق خندیدن دارند می گویم کسی نگفته خانمها حق خندیدن ندارند اما این را بدانید که خانمها هرچه می خواهند بخندند اما در جمع خانمها باشند این جوری هیچ کس مخالف خندیدن آنها نیست نه اینکه خانمها جلو تلوزیون در برنامه ای که آقایان هستند قهقهه بزنند که این خنده ها در شب اول قبر تبدیل به گریه وآه وناله می شود
پاسخ ها
بابا
| Germany |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
شما لطفآ به شب اول قبر خود فکر کنید و بگذارید دیگران نیز خودشان به فکر فشار قبرشان! باشند. نه تنها به شما که به هیچکس مربوط نیست خنده مردم. حکومت تعدادی افراد معمولی مثل من و شما هستند که قاعدتا از طرف مردم برگزیده می شوند برای رتق و فتق امور مملکت و رسیدگی به کار دنیای مردم و نه شب اول قبر!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
دیگه چی میشه گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
اگه زن بده چرا خدا آفرید؟
چرا بهش حس خندیدن داد؟
چرا بهش دست و پا داد؟
چرا بهش صورت زیبا داد؟
بنده ی خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
82
9
ایشون درست فرمودن.این اعمال از زن عفیف به دور است و خنده ی با صدای بلند و قهقهه ی زن در برابر نامحرم ممکن است .... خنده زن باید تنها تبسم باشد . بنده نیز برنامه خندوانه و چند برنامه دیگر را دارای اشکالات شرعی میدانم.
پاسخ ها
اهورا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
شما برنامه هایی رو که دارای اشکال شرعی می دونی نگاه نکنید.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
کاملا با ایده شما موافقم آقایان که ادعای تشیع دارند خندیدن زن را در جمع نامحرمان جایز می دانند کجاست مسلمانی که اسلام را در نماز و روزه میداند و از خیلی شرعیات بدور است و آنجا که به نفع خود باشد خود فتوا میدهد که درست است اما کاری که بر خلاف اسلام و قرآن انجام میدهد میگویند درست است و سریع میگوید لااکراه فی الدین اما نمفهمد که بقیه این آیه چیست یا میگویند شما ها به فکر شب اول قبر خود باشید این شخص نمیفهمد که دارد چی میگوید آن اشخاصی که چنین افاضاتی میفرمایند ایام قدر سینه چاک میدهند و ایام محرم بر سر میزنند اما مفهوم این ایام را نمیفهمند که چرا رو به قهقرا میروند و قبه شکنی برایشان مثل آب خوردن شده است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
یه آفریده ی خدا چه جوری "بااااید" بخندد؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
2
54
پس غمگین باشیم تا آقایون خوشحال باشن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
3
52
بفرمائید به طور کلی شادی حرام است .
میخ کج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
3
66
تنها امامان جمعه ی محترم هستند ک می توانند از هر تریبونی ک دلشان خواست راجع ب هر موضوعی ک تمایل داشتند ارائه ی نظر بفرمایند.......................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
دقیقا این گونه است...
میخ کج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
2
54
عده ای هم هستند ک دوست دارند ب هر دلیلی مردم را بگریانند و از احساسات آنها سوء استفاده کنند چرا ب اینها هیچ گوشه و کنایه ای نمی زنید؟!؟
ممدخان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
15
7
دلم برای سرافراز می سوزد !
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
3
15
کاملا درست است زن ها چه کار دارند در سیما هرروز بخندند تا مردها را بخنداند !!!
حستتقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
1
30
ای کاش فرداسناتورهای امریکاخندوانه روتحریم کنند اونوخت می گن ه بخندید...
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
3
49
طرز فکر دیرینه سنگی شماست که میگه خانم ها میخندن تا مردها بخندن.... .. مجبورت که نکردن نخند خب .... ضمنا مردم ایران خنده میخواهند سما فرهنگ گریه زاری ات را به امثال خودت تزریق کن.... مردم دیگه شما رو نمیخوان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
3
40
خوب به چه چیز شمانگاه کنیم بخندیم !خداوکیلی نظرم و بذارآفتاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
2
22
آخه یک بار نشد اول راحل بدن بعد انتقاد کنن .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
1
17
ای خدا خودت کمک کن
ناشناس
|
France
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
2
16
عجب
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
2
27
تلویزیون ایران که برنامه قابل دیدنی ندارد این برنامه نسبتا خوب را هم ببندید.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
20
3
باسلام
خدمت سرور گرامی جناب آقای خاتمی
من میخوام از ایشان سوالی داشته باشم. اولا هیچ تردیدی نیست که مردم عزیز کرمان در تمامی ادوار انقلاب و خصوصا در دوران دفاع مقدس مثل دیگر نقاط کشور به وظیفه خود به نحو احسن انجام وظیفه نموده اند
اما با چه مستند ی ایشان فرمودن در کشور از هر 4 نفر 1 نفر بسیجی و در کرمان از هر 3 نفر 1 نفر بسیجی وجود دارد
پس با این نظر حضرتعالی سه چهارم کشور بسیجی نیستند ا
و آیاملاک بسیجی بودن رای دادن به شما برادر عزیز نمی باشد.
خواهشا مسائل سیاسی را با موضوعات شخصی دخالت ندهید. در پایان آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ملت ما بیدارست
برادر حقیر و جانباز شما س.ح. ه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
2
33
آیا زن ها حق خنده دارن. زن باید سنگین باشه یعنی 200 کیلو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
2
25
حرف هاي تكراري بي منطق
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
3
33
این خانمها که شما میفرمائید ناموس این مرز و بوم هستند و ما ایرانیان فرقی بین ناموس خود و ناموس هموطن نمیشناسیم و با خنده و یا تار موی یک زن رعشه بر تنمان نمی افتد و به گناه آغشته نمیشویم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
2
27
تنگ نظری
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
1
29
اگر نظر اکثریت مردم را می خواهید مردم طالب افراطی گری نیستند ودل خوشی از آن ندارند.
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
2
26
باید یه کمپین گذاشت
"زنان هم می خندند"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
2
25
توصیه بفرمایید همه گریه کنند تا همه چی خوب بنظربرسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
26
6
خندوانه همه اش بد نیست .اما قسمتهای هم در آن هست که شرع وعرف کشور اسلامی هم خوانی نداره. وقتی هم اعتراض میشه میگن اگه نباشه مردم میرن طرف ماهواره . خوب ماهواره برای چی بده چون همین محتوا رو داره . خودمون همون کار ماهواره رو بکنیم که مردم نرن طرف ماهواره. بابا اون قشر بی قید که میرن ماهواره میبینند با این برنامه ها درست نمیشن . اون تعداد قشر مذهبی رو هم با این برنامه دارید خراب میکنید . نمونه اش مراسمات عروسیه . قبلا تو عروسی ها این جور همه بی قید وبند نبودند چهارتا آدم هم پیدا میشد جلوی زیاده روی ها رو میگرفت ولی الان هر بلایی سر خودشون میارن کسی چیزی نمیگه یعنی جرآت نمیکنه
پاسخ ها
بابا
| Germany |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
ن من که یک دختر 30 ساله دارم از نظر بعضی ناهنجاریهای اجتماعی المان خیلی بهتر از ایران شده در حالیکه در المان هیچ اقای خاتمی نیست تا گناه خندیدن خانمها را به ملت یاداوری کند. واقعآ متاسفم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
3
52
دغدغه کشور ما سفره های خالی،بیکاری،درمان،وهزاران درد داخلی که کشور را اسیر کرده؟ نه اینا
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
17
انچه ميگويم بقدر فهم توست / مردم اندر حسرت فهم درست . مولانا
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
1
39
ازادی واسه ما حیف فقط گریه و زاری بکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
1
28
اول صبحیه افسرده مون کردی آفتاب با این تیتر.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
2
45
اگر باآقای خاتمی باشه که خندیدن حرام است فقط گریه می فهمی فقط گریه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
1
20
اقای خاتمی ان خانمها نمی خندند تا اقایان را بخندانند..ان خانمها می خندند چون انسانند و انسان بعضی وقتها می خندد. خانم ها هم حق خنديدن دارند... اگر باآقای خاتمی باشه که خندیدن حرام است
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
2
27
خنده وشادی از سفارشات و تاکیدات مهم است .
آناهیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
1
19
همسر و دختر و مادر و خواهرت نمیخندن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
1
12
سعید جان

مواظب باش...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
1
21
مثل اینکه اصلا شادي جايي ندارد
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
1
15
به همان قيمتي كه غارتگران بيت المال با اختلاسشان مردم را مي گريانند
پاسخ ها
احمد ابراهیم زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
برای شادی مردم خوبست به فکر رفع مشکلات مردم باشند نه خانمهای بزک کرده را خنده کنان نمایش دهند تا هم گناهی مرتکب شود و هم همه چیز فراموش شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
19
2
کسی نگفت شادی جایی نداره ولی قهقهه زن جلوی اون همه نامحرم کار خوبی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
25
2
کسی نگفت شادی جایی نداره ولی قهقهه زن جلوی اون همه نامحرم کار خوبی نیست
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
2
23
این عدد دقیق 37 برابر شدن دشمنی آمریکا رو از کجا آورده!!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
37
4
خواهشا اول صحبت های آیت الله خاتمی رو بفهمید بعدا اظهار نظر کنید، ایشون نمیگن که خندیدن حرامه یا اشکال داره بلکه میگن نباید از راه نامشروع این کار رو انجام داد. به نظرم حرف ایشون برای کسی که به اسلام اعتقاد داره کاملا منطقیه، چون نظر انبیا و اولیای الهی هم همینه، اگه کسی از راه نامشروع مرتکب هر عملی بشه بر خلاف اسلام و دستور خدا عمل کرده.
پاسخ ها
بابا
| Germany |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
یعنی از راه نامشروع نخندند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
دوست عزیز .... نزن
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
1
12
خانم ها نمي خندند !!!!!
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
1
26
هيس !!!!!!!!!!!!!!!!!
خانم ها نمي خندند !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
2
16
تمام هم و غم آقایون شده ایجاد حاشیه.
آوادیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
2
23
من پیشنهاد میکنم مدت زمان خطبه ها کمتر بشه. امامان جمعه محترم گویا صحبت کم می آورند و بنابراین میگردند دنبال موضوعی برای پر کردن زمان خطبه ها از این نظر که موضوعات اساسی صلاح نیست مطرح شوند
قاسمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
9
3
پيامبر ما مگر هميشه تبسم روي لبانش نبود؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
1
12
بقول آقای رامبد جوان به آقای خاتمی باید گفت : گر تو بهتر میزنی بستان بزن
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
8
خانم ها که قهقهه نزدند چرا حرف در میارید
امیرزرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
9
1
همچین همه شون در مورد خاتمی دارند نظر میدن که انگار همه شون علامه دهرند ... جمع کنید این بساط انسان دوستی و حرفای حقوق بشری رو ... انسانیت از نظر شما کشکه ... جمع کنید با این برنامه های رسانه های مخالف و موافق ...
یک اایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
8
جناب خاتمی خنده از نظر روانشناسان و علم پزشکی یکی از راههای درمان وپیشگیری از بیماریهای روحی میباشد پیامبر (ص) یکی از خنده رو ترین انسانها وشخصیتهای بشری است سفارشات زیادی در رابطه با خنده وخنداندن برای البته انسانها شده است بنابرین اگر قرار باشد این خنده را هم از ملت بگیریم دیگر فردا خیابانها شهرها پراز آدمای روانی میشه من به رامبد رامبدها کاری ندارم اما چهره خندان انسان یکی از راههای دعوت به خوبی ها است
بابا
|
Germany
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
6
اقای خاتمی من یکی از دنبال کنندگان اخباری که در رابطه با ایران می باشد هستم و در این راه اصلآ هم اعتقادی به سانسور ندارم و از کانالهای مختلف این اخبار را تعقیب می کنم. به اخبار امریکا و بی بی سی هم توجه می کنم ولی هرگز ندیده ام در جایی از مردم خواسته باشند که به شخص شما رای ندهند! در صورت امکان ادرس این صحبتها را بدهید تا بنده عذرخواهی کنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
1
14
بر امثال خاتمی لعنت
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
12
آقای خاتمی خیلی وقته عصر جاهلیت گذشته شما که خودتو از نوادگان پیامبر محبت می دونی و مثلا خدمت گزار اسلامی ، توی حادیث و سیره پیامبر نخونید مقام والای یک زن رو، یک زن یک انسانه ، انسانی که یک جامعه رو شکل میده و تربیت می کنه ، زنان سرزمین من نجیبن ، این رو هزاران بار میلیون ها بار تکرار کن . یک زن زیباترین مخلوق خداست در یک زن زیباترین جلوه شکوه خداوندی متولوره
اسلامی که من به اون معتقدم ، زن رو بسیار مهم و والا می دونه ، حضرت زهرا، حضرت زینب، بانو مهربونی بانو خدیجه و چند تای دیگه رو نام ببرم
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
10
باسلام و ادب خدمت همه ی هم وطنان عزیزم
مردمی که با سیلی صورت خودشان را سرخ نگه می دارند و با زحمت بسیار درآمد ناچیزی سرسفره هاشون می برند اصلا مردم کشورم وقت ندارند به این مسائل فکر کنند چون به اندازه کافی درگیری های فکری و روحی دارند . زنده باد ایران زنده باد ایرانی و زنده باد دست اندرکارانی که به فکر ایجاد شادی در دلهای افسرده مردم کشورم هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
13
اقای خاتمی بگذارید به خندند تا درد اختلاس و بیکاری و ازدواج نکردن فرزندشون و اعتیاد عزیزانشون و ..... .....کمی فراموش بشه
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
16
3
واقعا چقدسخته باهم حرف بزنیم من نمیدونم بعضی از ما کجاها پرورش پیدا کردیم با این اظهارنظرات فقط خانواده های خودتونو زیر سوال میبرید وقتی یه حرکت اشتباه وبد دیگه جبهه گیری نداره مگه اینکه آقایون مخالف مردبودنه خودشونو زیر سوال ببرن آقا نه تنها خندیدن زن بلکه صدای زن راه رفتن زن میتونه برای مردها مفسده انگیز باشه اگ بخواهیم توی جامعه ما خانمها فعال باشیم به هر قیمتی نباید باشه مثل اینکه حقه مونه حقمونو بخورن حتما باید محدودمون کنن تا قدرعافیت رو بدونیم شما جو جامعه رو ببینید دانشگاههارو ببینید...اگه ما خانمها میخوایم حق داشته باشیم باید با تلاش به جایگاههای بالاتر برسیم نه با خودآرایی......برنامه دیشب دورهمی هم خانم عبدالزراقی قهقه های بلند میکرد من خودم جلوی همسرم بدم امد ازش خو یعنی چی تلوزیونن باید فیلتر بشه تا متوجه بشید
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
اشتباه مثبت زدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
1
15
حق با آقای خاتمی من امروز بعداظهر ماهواره رو تنظیم می کنم وبعد هم تماشا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
16
0
نگفتند که خانم ها نخندند گفتند که خامها به صورت استندآپ کمدین مردم را نخنداند
از لحاظ دین و شرع حرفش درسته احساساتی برخورد نکنیم
ناشناس
|
Oman
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
11
یکبار یک رفراندوم عمومی برگزار کنید در مورد اینموارد برای همیشه قایله ختم بشه.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
19
0
سلام.
متاسفانه در خندوانه اینجور چیزا هست.
تو دور همی هم هست. بازیگرای زن رو به اسم کوچیک صدا میکنن!
من زیادی حساس و غیرتی
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
شما کاسه ی داغ تر از اش نشید بهش ما چه ربط یداره اونها خودشون خانواده دارن بعدشم اینها بازیگرن نیست بقیه ی مردم همشون در حال عبادت هستند اینها بدن فقط
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
13
خوب زنان هم ادمن و حق خندیدن دارن و هر کی بر اساس طرز فکرش رفتار میکنه اگه کسی با بلند خندیدن زنها مخالفه میتونه این برنامه رو نگاه نکنه تو رو خدا به جای این حرفای بیخودی به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم باشین
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
9
خوب زنان هم ادمن و حق خندیدن دارن و هر کی بر اساس طرز فکرش رفتار میکنه اگه کسی با بلند خندیدن زنها مخالفه میتونه این برنامه رو نگاه نکنه تو رو خدا به جای این حرفای بیخودی به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم باشین
alimataji
|
Germany
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
7
اعصاب ندارم
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
15
اقای خاتمی .ضرری ک تندروی ها به دین میزند به مراتب سهمگین تر از خنده ی خانمها در خندوانه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
11
فقط میتونم بگم متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
10
خندیدن زنا اگر جناحش معلوم بود صدا سیما ورود میکرد و سانسور میشد اما معلوم نبود خندش کدوم جناح بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
8
خندیدن این بانو معلوم الجناح نبوده ولا صدا و سیما برای سانسور ورود می کرد
محمدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
6
باید تاسف خورد بحال جامعه ای که در آن گریاندن ارزش و خنداندن ضد ارزش !!!!!
پاسخ ها
جوجو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
نظر ندی نمیشه؟
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
1
5
با سلام
شاد بودن چه ایرادی داره و اصلا هم خط قرمز ها شکسته نشده است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
8
2
رامبد برای خنداندن از هر حربه ای استفاده میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
1
6
احتمالا خنداندن مردم به روش استاد فرزاد حسنی را بیشتر می پسندند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
8
با اين شرایط و امکانات وضعیت ما از عربستان 1400 سال پیش بدتره و بدترم میشه.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
7
2
سلام.
من تقریبا همه نظرات رو خوندم.استفاده هم کردم.
چرا ما تحمل نداریم یک نظر مخالف نطر خدمون بشنویم.خب اقای خاتمی هم نظرشون را گفتن مگر حتما باید با نظر ما یکی باشد تا درست باشد.تحمل نظر مخالف چیز خوبی است.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
4
ان شالله اقای ... می اد درستشون می کنه. که دیگه نخندند بله
yousef
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
افتاب محترم میشه بفرمایید برای چی من هر نظری میزارم به حساب نمیاد. فکر کنم دایورت کردید. بعد عمری از یه خبرگزاری خوشومون اومده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
8
برای همین جزو کشورهایی هستیم که میزان امید به زندگی بسیار پایین است
حلیم
|
-
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
6
بابا خنده حرام است
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
13
1
متاسفم برای اونایی که نظر آیت الله خاتمی را یکبار دقیق نخواندند وبعد واکنش نشان دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
5
حاج اقا با تمام احترامیکه برای شما قایلم خدمتتان عرض کنم لطفا بااین فتوی هاتون چهره اسلام ناب محمدی رو خراب نکنید دراین برنامه بسیارجذاب وشاد مطمین باشید مردی نیست که بادیدن خنده یک زن واردگناه شه یااینکه اگرهم بشه اون شخص نمیتواند ادم نرمالی باشدازنظرروانی ونمیتواند مسلمان باشد
نشد که بشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
9
به خدا ما انسااااااااااااانیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
5
اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیب که دارد از مسلمانی ماست
متفکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
9
به نظر می رسد هر عملی که موجب شادی شود حرام است و دائما باید افسرده باشن علی الخصوص زنان!!!!!!!!!!
پسر خنده رو خخخخ
|
United States of America
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
5
اقا ینی چی اون زنی که قهقهه میزنه به خودش مربوطه به ما چه اصن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
4
1
خندیدن هیچ اشکالی نداره اما ریسه رفتن و غیره مطمئنا اشکال داره این که دیگه دعوا نداره
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
5
0
دوستان چقدر پرتند از مرحله یا خودشون به نفهمی می زنند
گوینده فقط گفته حریم ها رو نگه داریم
ایا شما حاضرید زنت ، خواهرت و ... قهقه و دور از شان در برابر مردان بخندند؟؟
خنده بر هر درد بی درمان دواست
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
کشور های دیگه مثل هند و چینو و ژاپن و اروپا و امریکا دارن پیشرفت میکنن و ما داریم در مورد چه چیزای مسخره ای حرف میزنیم
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
1
به خانوما بگین آرام گریه کنند .می ترسم ایمان مردها را به خطر بیندازد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین