کد خبر: ۳۶۵۸۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

معمای مرگ دختر 14ساله در شمال تهران؛‌ خودکشی یا قتل؟

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از كشف جسد دختر 14 ساله ای خبر داد كه عصر دیروز (پنجشنبه) در محدوده تقاطع چمران-نیایش،خیابان اسلام آباد شمالی كشته شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سید «جلال ملكی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 18 روز گذشته شهروندان در تماس با سامانه 125 آتش نشانی از وجود جسد دختر نوجوانی در محدوده بزرگراه چمران، خیابان اسلام آباد شمالی خبر دادند.

وی با بیان این كه ماموران آتش نشانی پس از تایید این خبر به وسیله ی نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر شدند، گفت: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه با جسد خون آلود دختری 14 ساله افتاده بر زمین، روبرو شدند.

ملكی با بیان اینكه این نوجوان زیر پل عابر پیاده و در یك خیابانِ خلوت نقش بر زمین شده بود گفت: عوامل اورژانس مرگ این دختر را تایید كردند و جسد وی به پزشكی قانونی تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با گلایه از برخی رسانه ها گفت: برخی رسانه ها این حادثه را خودكشی تلقی كرده اند در حالی كه دلایل زیادی برای مرگ این دختر وجود دارد.

ملكی با اشاره به این كه كارشناسان پزشكی قانونی و نیروی انتظامی در حال بررسی این حادثه هستند اظهار كرد: احتمال اینكه این فرد بر اثر تصادف كشته شده باشد، وجود دارد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
0
1
ای بیچاره ها...
یه سری به آمار صداوسیما بزنید ببینید چقدر مخاطب داره؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین