کد خبر: ۳۶۵۹۴۷
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶

كشف جسد يك جوان 34 ساله در زرينه رود مياندوآب

رئيس سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرستان مياندوآب گفت: با تلاش ماموران آتش نشاني و نيرو هاي امدادي جسد يك جوان 34 ساله مياندوآبي كه در داخل زرينه رود كشف شده بود، از آب بيرون كشيده شد.
آفتاب‌‌نیوز :
يادگار لندنيان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا افزود: در پي كسب خبري مبني بر وجود جسد يك فرد غرق شده در رودخانه زرينه رود مياندوآب، نيروهاي سازمان آتش نشاني بلافاصله به محل اعزام شدند.

وي ادامه داد: با حضور ماموران اين سازمان، هلال احمر و نيروي انتظامي جسد كشف شده از آب بيرون كشيده شد.

لندنيان با بيان اينكه عمليات شناسائي اين جسد انجام شده است، گفت: علت غرق شدن اين فرد توسط پزشك قانوني در دست بررسي است.

وي به مردم توصيه كرد با توجه به قرار گرفتن در فصل بهار و شدت جريان آب رودخانه ها، هنگام مراجعه به ساحل به ويژه سواحل زرينه رود و سيمينه رود از شنا كردن و يا نزديك شدن به آب جدا خودداري كنند.

به گزارش ايرنا، از ابتداي سال جاري اين سومين قرباني زرينه رود مياندوآب است كه دو نفر آنها متعلق به شهرستان مياندوآب و يك نفر هم مربوط به شهرستان شاهين دژ بود.

رودخانه زرينه رود با طول 300 كيلومتر و با آبريز بيش از هزار و يكصد كيلومتر يكي از طولاني ترين رودخانه هاي آذربايجان غربي است كه از كوه هاي استان كردستان سرچشمه مي گيرد و در نهايت با گذر از شهرستان هاي مياندوآب و شاهين دژ به درياچه اروميه مي ريزد.

شهرستان مياندوآب با بيش از 260 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده و سومين شهر پر جمعيت اين استان به شمار مي رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین