کد خبر: ۳۶۶۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

مرگ‌های ناگهانی در فوتبال + تصاویر

جهان فوتبال دوباره شاهد مرگ یک بازیکن در جریان بازی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
نزدیک به 13 سال است که از درگذشت ناگهانی مارک ویویان فو، بازیکن کامرون می گذرد. او 26 ژوئن سال 2003 در جریان دیدار کامرون و کلمبیا در جام کنفدراسیون ها به علت سکته قلبی جان خود را از دست داد.

آخرین بازیکنی که این چنین جان خود را از دست داد نیز اهل کامرون است تا جهان فوتبال دوباره شاهد صحنه غم انگیزی در این ورزش باشد. پاتریک اکنگ در بازی شب گذشته دینامو بخارست و ویتوریل در لیگ روسیه در دقیقه 70 گذشت. چهره اکنگ یادآور آنتونیو پوئرتا، فو و میکلوس فهر بود. باشگاه رومانیایی پیش از این نیز در سال 2000 در دیداری دوستانه بازیکن خود به نام کاتلین هیلدان را از دست داد.

مرگ پوئرتا و دنیل خارکه، هرگز در اسپانیا فراموش نخواهد شد. پوئرتا بازیکن سویا سه روز پس بیهوش شدن در جریان دیدار برابر ختافه در لالیگا در گذشت.

دو سال بعد این تراژدی تکرار شد. خارکه بازیکن اسپانیول نیز در زمین بازی جان خود را از دست نداد. او در جریان آماده سازی پیش فصل به علت سکته قلبی درگذشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، یکی دیگر از پر سر و صداترین مرگ ها مربوط به میلوس فهر بازیکن مجارستانی بنفیکا بود. او به علت آمبولی ریه درگذشت. تصویر او در بازی ویتوریا گیمارش جهان فوتبال را لرزاند.

پیرماریو موریسینی پیش از اکنگ آخرین نفری بود که ناگهانی در گذشت. بازیکن لیورنو در سال 2012 به علت سکته قبلی جان خود را از دست داد.

در این ترژادی ها معجزه نیز وجود داشته است موامبا در سال 2012 در دقیقه 78 برای لحظاتی بی جان شد اما از مرگ نجات پیدا کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین