کد خبر: ۳۶۶۳۵۶
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

اینترنت پرسرعت برای 18 هزار روستا

مسئول راهبری طرح خدمات الزامی عمومی (USO) از دریافت پاکت های پیشنهادات مناقصه ارایه اینترنت پرسرعت به 18 هزار روستای بالای 10 خانوار فاقد این امکان در کشور، همزمان با میلاد منجی عالم بشریت در دوم خرداد، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 حسن رضوانی در گفت و گویی با بیان این خبر افزود: در این مناقصه ارایه اینترنت پرسرعت به روستاهای بالای 10 خانوار باقیمانده فاقد این امکان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به این که در مناقصه 25 هزار روستا، پوشش اینترنت برای یک میلیون مشترک در نظر گرفته شده بود، گفت: در مناقصه جدید این تعداد 900 هزار مشترک است و با این تفاوت که تامین سرویس رایگان به یک نقطه به تشخیص سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در هر روستا گنجانده شده است.

به گفته رضوانی، بررسی پیشنهادات در کمیته فنی بازرگانی صورت گرفته و پس از بررسی به کمیسیون معاملات ارجاع و سپس در خصوص برنده نهایی، تصمیم گیری خواهد شد.

رضوانی همچنین زمان مربوط به فرایند معرفی برنده مناقصه را خردادماه دانست و ادامه داد: برای اجرای این طرح اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان دولت یازدهم، با تامین سرویس این 18 هزار روستا، کل روستاهای 10 خانوار به بالای کشور به اینترنت پرسرعت مجهز شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین