کد خبر: ۳۶۶۷۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۵

گزارش برنامه 90؛ گل مردود تراکتورسازی به استقلال و انتقاد از زیرپیراهن تیم ملی!

برنامه این هفته 90 دیشب روی آنتن شبکه سه سیما رفت و در بخشی از آن به شدت از پیراهن جدید تیم ملی ایران انتقاد شد.
آفتاب‌‌نیوز : برنامه 90 امشب، دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه رفت. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این برنامه با اجرای عادل فردوسی‌پور با موضوع انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال آغاز شد. محمدرضا میثاقی گزارشگر برنامه 90 با حضور در محل انتخابات به حواشی آن که راه ندادن خبرنگاران به اتاق انتخابات و شمارش آرا برای انتخاب شدن مهدی تاج به ریاست این فدراسیون بود. 

در بخشی از این گزارش مصطی آجرلو مقابل دوربین 90 حاضر شد و اظهار کرد 50 رایی که تاج به دست آورده طبیعی نیست! 

علی کفاشیان هم در پاسخ به پرسش طعنه آمیز گزارشگر 90 مبنی براینکه فقط اتاقش با تاج عوض شده است، با خنده همیشگی‌اش گفت: بله! البته ما پیش‌بینی کرده بودیم. 

در بخش دیگری از برنامه امشب 90 به انتقاد از پیراهن تیم ملی پرداخته شد و با القابی مانند بدترکیب و بدون خلاقیت از این پیراهن یاد شد. همچنین گفته شد کمپانی‌ طرف قرارداد، شرکتی است که تنها پیراهن تیم ملی مالت را طراحی کرده است و جنس پیراهن تیم ملی ایران هم از جنس پیراهن‌های تمرین تیم ملی مالت است!

کارشناس داوری برنامه امشب 90 محمد فنایی است. 

سئوال پیامکی این هفته برنامه 90 هم درباره قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر است و این گزینه‌ها در آن مطرح شده است؛

1. پرسپولیس/ استقلال خوزستان
2. استقلال خوزستان/ پرسپولیس
3. پرسپولیس/ استقلال 
4. استقلال خوزستان/ استقلال
5. استقلال/ پرسپولیس
6. استقلال/ استقلا خوزستان

گزارش برنامه 90؛ گل مردود تراکتورسازی به استقلال و  انتقاد از زیرپیراهن تیم ملی!


مخاطبان برنامه 90 در بخش سئوال پیامکی به گزینه سه، قهرمانی پرسپولیس و نایب قهرمانی استقلال خوزستان بیشترین رای را دادند و این گزینه با حدود 67 درصد آرا، منتخب مخاطبان این برنامه شد. 

گزارش برنامه 90؛ گل مردود تراکتورسازی به استقلال و  انتقاد از زیرپیراهن تیم ملی!

پخش خلاصه بازی‌های لیگ برتر هم که از بخش‌های همیشگی برنامه 90 است، بخش عمده این برنامه را تشکیل می‌داد. در این بخش به بازی‌های پرسپولیس و گسترش فولاد، همچنین استقلال و تراکتور بیشتر پرداخته شد. دیدار پرگل پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز که باعث بهبود تفاضل گل پرسپولیسی‌ها شده بود، خوشحالی زیاد بازیکنان و مربیان این تیم را در پی داشت. 

بازی پرحاشیه استقلال و تراکتورسازی تبریز هم غیر از نتیجه‌ای که باعث دور شدن استقلال از جام قهرمانی همراه خود داشت، آبستن حوادثی مانند درگیری لفظی سیدمهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی، ناراحتی بیش از حد هواداران استقلال و صحبت‌های سرمربی تراکتورسازی تبریز بود. 

در بخش کارشناسی داوری این دیدار، فنایی تصریح کرد که گل نخست تراکتورسازی در وضعیتی به ثمر رسید که فرزاد حاتمی مقابل دروازه استقلال با تکلی خطا مانع دفع توپ امین حاج‌محمدی شد و این گل باید مردود اعلام می‌شد. 

علیرضا بیرانوند، مجید حسینی، موسی کولیبالی، علی همام، محمد انصاری، قاسم حدادی‌فر، سروش رفیعی، امید عالیشاه، رضا درویشی، کریم اسلامی و حسن بیت‌سعید هم 11 بازیکن تیم منتخب هفته 90 بودند. 

گزارش برنامه 90؛ گل مردود تراکتورسازی به استقلال و  انتقاد از زیرپیراهن تیم ملی!

مهدی تاج، رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران هم به عنوان مهمان تلفنی دقایقی روی خط 90 آمد و در پاسخ به پرسش فردوسی‌پور درباره جلسه امروزش با کارلوس کی‌روش گفت:جلسه من با کی روش 3 ساعت طول کشید و من معتقدم باید حتماً او را حفظ کنیم. 

تاج درباره انتقاد از پیراهن تیم ملی هم توضیح داد: یکی از محورهای صحبت من با کی روش همین موضوع بود. سرمربی تیم ملی اعتقاد داشت باید اجازه داده می‌شد وی از مسافرت بازگردد و درباره این موضوع نظر بدهد. این حق سرمربی تیم ملی است و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. 

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به کمبود وقتش گفت: علاوه بر همه مشکلاتی که داریم هفته پایانی لیگ هم در پیش است و ما باید با سه استیج بسازیم و به سه شهر بفرسیتم. 

به گفته تاج در این برنامه، فدراسیون فوتبال ایران 13 میلیارد و 100 میلیون بدهی بدارد. 

گفت‌وگوی تلفنی با فرزاد مجیدی، سرپرست استقلال هم از بخش‌های پایانی برنامه 90 بود. مجیدی با تبریک پیروزی تراکتورسازی به هواداران این تیم، درباره اتفاقاتی که در بازی استقلال و تراکتورسازی تبریز رخ داده بود، گفت: برنامه 90 دوربینی را مامور ثبت حرکات سید مهدی رحمتی کرده بود اما کاش دوربینی هم حرکات نیمکت نشینان تراکتورسازی تبریز را ثبت می‌کرد. 

البته مجری برنامه 90 این موضوع را رد و تاکید کرد دوربینی هم بوده که صحنه‌های نیمکت تراکتورسازی را شکار کند. 

مجیدی در ادامه با انتقاد از وقایع پایان این بازی اظهار کرد: متاسفانه افرادی منتسب به تراکتورسازی در پایان بازی به وسط زمین آمدند که هیچکدام آیدی کارت نداشتند. من هم دوستان خوشتیپی دارم که می توانند با کت و شلوار در پایان بازی به میدان بیایند! اما دوره این کارها گذشته است. 

سرپرست استقلال تهران درباره وضعیت این تیم توضیح داد: ما هنوز مدعی دو جام هستیم. کسی نمی‌داند روز جمعه چه چیزی پیش می‌آید و بالاخره در فوتبال ایران اتفاقات خوب هم می‌افتد. ما برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی تلاش می‌کنیم. 

وی با تایید حضورش در فدراسیون فوتبال همراه فرهاد مجیدی اظهار کرد: باید از فرهاد به عنوان پیشکسوت استقلال تشکر کنم که با وجود مشغله‌ای که داشت ما را همراهی کرد. امروز هم او برای انجام کارهای مربیگری‌اش به فدراسیون رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین