کد خبر: ۳۶۷۱۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱

تاکسی تله‌کابین‌ خودران برای آسمان‌خراش‌های شیکاگو +تصاویر

این هفته ابداعات و اخترعات خوبی اخبار دنیای فناوری را در خود غرق کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 در بحث حمل‌ونقل، هیچ وسیله‌ای مهیج‌تر از هاوربرد نیست که برای آینده حمل‌ونقل به واقعیت نزدیک‌تر شده است. این هفته مخترع فرانسوی با به پرواز درآوردن هاوربرد به ارتفاع 7388 پا رکورد گینس را شکست.

همچنین مسولان شیکاگو طرح تله‌کابین شیشه‌ای با کابل کریستالی بلندی را تصویب کردند که از آن به‌عنوان تاکسی خودران

برای جابجایی بین آسمان خرشهای شهر مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

در دنیای خودران ها این هفته باخبر شدیم که کرایسلر و گوگل تیم مشترکی برای ساخت مینی ون خودران تشکیل داده‌اند. این در حالی است که Lyft دیگر غول این صنعت اعلام کرد از سال آینده تاکسی‌های الکتریکی خودران خود را راهی جاده‌ها می‌کند.

ایده هاب لوکاس تولدو، مخترع دوچرخه الکتریکی Gi FlyBike به‌عنوان دوچرخه‌های نسل آینده نیز که در کمتر از یک ثانیه جمع می‌شود، قابل تأمل است.

آمریکایی‌ها جشن نصب یک‌میلیون سیستم انرژی خورشیدی را برپا کردند و اعلام شد سن‌دیه‌گو به‌زودی اولین شهر آمریکا می‌شود که به‌طور 100 درصد باانرژی برگشت‌پذیر مدیریت می‌شود. همچنین دو ایالت آلمان نیز مانند شهر آمریکایی از سوخت‌های سبز بهره‌مند می‌شوند.ارزان‌تر شدن انرژی خورشیدی از زغال سنگ در دبی نیز خبر مهیجی در این بخش بود.

تبدیل باجه تلفن‌های همگانی انگلیس به آفیس جمع‌وجور و مجهز به نمایشگر 25 اینچی، وای فای، پرینتر و ... ابداع جالب در آن‌سوی آتلانتیک بود.

به گزارش خبرآنلاین،همچنین دو طراح سوئیسی تله‌کابین‌های آلپ را به سونای برقی مجهز کردند تا جذابیت بیشتری برای توریست‌ها ایجاد کنند.

و در پایان کمپانی آئورفارم اعلام کرد بزرگ‌ترین مزرعه عمودی سرپوشیده جهان را در فاصله 45 دقیقه‌ای منهتان خواهد ساخت و اگر به شستن ماشین جور دیگری فکر می‌کنید، می‌توانید به دوچرخه‌ای که لباس می‌شوید نیز توجه کنید!



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین