کد خبر: ۳۶۷۱۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱

پیام تسلیت فرمانده سپاه در پی شهادت سردار ناظری

سرلشکر محمدعلی جعفری در پیامی شهادت سردار سرافراز محمد ناظری ، فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه را تبریک و تسلیت گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
متن پیام سرلشکر جعفری بدین شرح است:

درود خداوند بر مجاهد فی سبیل الله ، ((سردار والامقام شهید محمد ناظری)) که سرانجام پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش بی وقفه در میدان پاسداری از آرمانهای متعالی اسلام عزیز تحت رهبری امام و مقتدای خویش حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) در ایام نورانی شعبان المعظم و مقارن با روز پاسدار و با عشق و ارادت به حضرت ابا عبدالله الحسین و حضرت ابوالفضل العباس (علیهم السلام) در حین مأموریت در منطقه نازعات به یاران شهیدش پیوست.

خوشا آن شهید ارجمند و بی ادعا را که سراسر عمر پربرکت خود را چه در دوران دفاع مقدس چه پس از آن با همراه داشتن سختی‌های ناشی از عارضه شیمیایی، بی دریغ و عارفانه در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، سپری نمود و با توشه ای مملو از مجاهدتهای صادقانه و خالصانه به دیدار حضرت حق شتافت.

اینجانب شهادت آن پاسدار حریم ولایت را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) ، خانواده محترم و بازماندگان معزز وی تبریک و تسلیت عرض نموده و هم نشینی آن عزیز با قافله شهیدان و سید و سالارشان ابا عبدالله الحسین (ع) و علمدار کربلا قمر بنی هاشم (ع) را از خداوند متعال مسئلت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین