کد خبر: ۳۶۷۲۴۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

توقف لیورپول برابر چلسی در خانه/ سقوط نیوکاسل و نوریچ به دسته پایین‌تر

با توقف لیورپول در خانه برابر چلسی و پیروزی ساندرلند و نوریچ بازی‌های عقب افتاده لیگ برتر به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
سه دیدار عقب افتاده از هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس برگزار شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده لیورپول تیم هشتم جدول برابر چلسی تیم نهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دو تیم که شرایط بدی را در این فصل در لیگ برتر داشتند در حالی برابر هم به میدان رفتند که چلسی تری، کاستا و کورت زوما را در اختیار نداشت. با این حال آبی های لندن بازی بهتری در نیمه نخست به نمایش گذاشتند و توانستند مزد بازی خوب خود را با گلزنی ادن هازارد در دقیقه 32 بگیرند. هازارد در این صحنه با پشت سر گذاشتن چهار بازیکن لیورپول به زیبایی تیمش را پیش انداخت تا چهارمین گل خود در چهار بازی اخیر خود برای چلسی را به ثمر رسانده باشد.

در همان نیمه نخست ترائوره می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند ولی دروازه بدون دروازه‌بان لیورپول را نتوانست باز کند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر مهمان به پایان برسد. در نیمه دوم نیز بازی مستقیم و درگیرانه دو تیم راه به جایی نبرد تا این که در دقیقه 90 کریستین بنتکه که به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده بود دروازه چلسی را باز کرد تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در دیگر دیدار ساندرلند که برای تضمین بقا در لیگ برتر نیاز به پیروزی برابر اورتون داشت با 3 گل به برتری رسید تا تیم سام آلاردایس در لیگ برتر بماند و به این ترتیب رافائل بنیتس و نیوکاسل به دسته پایین تر سقوط کنند تا نیوکاسل که اغلب در نیمه بالایی جدول حضور داشت، به دسته پایین تر سقوط کند. همچنین نوریچ نیز دیگر تیمی است که به دسته پایین تر سقوط می کند.

در این دیدار پاتریک ون آنهولت هلندی به زیبایی روی یک ضربه کاشته برای ساندرلند گلزنی کرد. در همان نیمه نخست لامینو کونته موفق شد گل دوم را به ثمر برساند و همین بازیکن در دقیقه 56 نیمه دوم گل سوم را به ثمر رساند تا ساندرلند در لیگ برتر بماند.

در دیگر دیدار نوریچ در خانه با نتیجه 4 بر 2 واتفورد را شکست داد ولی این برد تاثیری در سرنوشت قناری های فوتبال انگلیس نداشت و این تیم نیز به مانند نیوکاسل و آستون ویلا به دسته پایین تر سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، به این ترتیب سه تیم نیوکاسل، نوریچ و آستون ویلا به دسته پایین تر سقوط کردند و تاکنون نیز سه تیم لسترسیتی، تاتنهام و آرسنال سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورده‌اند و بازی‌های هفته اخر که یکشنبه برگزار خواهد شد، تکلیف تیم چهارم برای حضور در لیگ قهرمانان را از بین منچسترسیتی و منچستریونایتد مشخص خواهد کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین