کد خبر: ۳۶۷۳۰۶
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

تمام خسارت‌ها برآورد و به ناشران پرداخت می‌شود

رییس اتحادیه ناشران می‌گوید: نمایشگاه پوشش بیمه دارد و مدارک خسارت‌ها تهیه و بیمه تسلیم شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود آموزگار در گفت‌وگو با ایسنا درباره خسارت‌های ناشی از باران در نمایشگاه کتاب گفت: نمایشگاه پوشش بیمه‌ای دارد. از کتاب‌های برخی ناشران که در باران دو روز گذشته آسیب دیده لیست‌برداری شده است. در حال حاضر مدارک را تهیه و به بیمه تسلیم کرده‌ایم. تمام خسارت‌ها برآورد و پرداخت خواهد شد.

او با تاکید بر این که "تمام حرف‌هایی که می‌زدیم به وقوع پیوست" اظهار کرد: باران باعث شد استقبال بی‌نظیر مردم روی اشکالاتی که در مجموعه شهر آفتاب وجود دارد سرپوش نگذارد. امیدوارم دوستان در شهرداری جمع‌بندی درستی انجام دهند و بلافاصله بعد از نمایشگاه نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

رییس اتحادیه ناشران درباره میزان خسارت‌های وارده بیان کرد: در بخش‌های آموزشی، بین‌الملل و در سالن ملل و در بخش‌هایی از سالن‌های عمومی باران به کتاب‌ها آسیب رسانده است. با توجه به آن چیزی که در فیلم‌ها دیده‌ایم، باران به حدی جمع شده بود که مردم پایشان در آب فرو می‌رفت.

او ادامه داد: در مورد چادرها می‌توان گفت که یک عذری وجود دارد که این مشکل در مصلی هم پیش می‌آمد، که البته باید پیش‌بینی‌های لازم انجام می‌شد که نشده است. اما در سالن‌های سه قلو باران از سقف به داخل سالن‌ها می‌ریخت، به نظر می‌رسد که از این سالن‌ها هم آزمون‌های لازم گرفته نشده است.

آموزگار در پایان تصریح کرد: از روز اول نمایشگاه گفتم که وظیفه تک‌تک ماست که مشکلات را جمع‌بندی کنیم. حضور پررنگ مردم هم اشکال اساسی در این حوزه را نشان می‌دهد که با وجود مشکلات دوری راه مردم به نمایشگاه می‌آیند. این نشان می‌دهد دسترسی مردم به کتاب مناسب نیست.

بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه در مجمع نمایشگاهی شهر آفتاب برپا خواهد بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین