کد خبر: ۳۶۷۳۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰

اظهارنظر جدید ترامپ درباره مسلمانان

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در اظهاراتی که بیانگر عقب‌نشینی آشکار از مواضع گذشته‌اش درباره منع ورود مسلمانان به آمریکاست، گفت که من فقط یک پیشنهاد دادم.
آفتاب‌‌نیوز :
دونالد ترامپ، میلیاردر آمریکایی از موضع گذشته خود درباره جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا عقب‌نشینی کرد.

به گزارش روزنامه عکاظ چاپ عربستان، ترامپ در مصاحبه با فاکس‌نیوز در واکنش به اظهارات صادق خان، شهردار لندن، گفت: «آنچه من درباره جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا گفتم، فقط یک پیشنهاد بود.»

صادق خان، نخستین مسلمانی که به‌عنوان شهردار لندن منصوب شده است، نسبت به اینکه نمی‌تواند در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به این کشور سفر کند ابراز نگرانی کرده بود. بعد از این بود که ترامپ در سخنانی وی را از موضع‌گیری‌اش درباره جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا مستثنی کرد. باوجود این، خان این استثنا قائل شدن را رد کرد و آرای داده شده به ترامپ را جاهلانه خواند.

ترامپ به‌دنبال حوادث پاریس در سال گذشته که منجر به کشته شدن 130 نفر شد، اعلام کرده بود باید از ورود مسلمانان به خاک آمریکا جلوگیری شود. این پیشنهاد ترامپ موجی از انتقادات گسترده در داخل و خارج آمریکا را به‌دنبال داشت، ولی ترامپ بارها از موضعش دفاع کرده و آن را ضامن امنیت آمریکا خوانده بود.

به گزارش آنا، این موضوع تا آنجا ادامه یافت که ترامپ شب گذشته (چهارشنبه) در چرخشی آشکار در مواضعش اعلام کرد: «سخنان من تنها یک هشدار موقت و فقط یک پیشنهاد بود تا بدانیم در چه وضعی قرار داریم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمدرضا پیروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
1
معلومه ترامپ نمیشناسی اون سرش بره نظرش عوض نمیشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین