کد خبر: ۳۶۷۴۲۲
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
در پی استعفای ایرج راد از مدیرعاملی خانه تئاتر

چرا این هنرمند پس از 15 سال استعفاء داد؟

ایرج راد که اخیرا از مدیرعاملی خانه تئاتر اعلام استعفا کرده است، گفت: دیگر نمی‌خواهم مدیر عامل خانه تئاتر باشم اما همچنان در هیات مدیره خانه تئاتر هستم.
آفتاب‌‌نیوز :
این هنرمند تئاتر که در 15 سال گذشته مدیر عاملی خانه تئاتر بوده است، در گفت‌وگویی با ایسنا ادامه داد: پیش از این هم گفته‌ام که از مدیر عاملی خانه تئاتر استعفا داده‌ام اما همچنان نایب رییس هیات مدیره هستم و در خانه تئاتر حضور دارم.

وی درباره دلایل کناره گیری‌اش از مدیر عاملی خانه تئاتر توضیح داد: 15 سال این بار را به دوش کشیدم و آنچه از دستم بر می‌آمد، انجام دادم حالا هم همچنان در خانه تئاتر هستم اما دیگر نمی‌خواهم به صورت تمام وقت حضور داشته باشم و این مسئولیت را به دوستان دیگر سپرده‌ام.

راد در پاسخ به این پرسش که هیات مدیره به لحاظ قانونی چقدر زمان دارد تا شخص دیگری را جایگزین او کند؟ گفت: محدودیت قانونی وجود ندارد و تا زمانی که نفر بعدی تعیین شود، خود من کارها را انجام می‌دهم و طبق قانون موظفم امور را پیش ببرم.

بازیگر نمایش«بازار عاشقان» ابراز امیدواری کرد با سبک شدن کارهایش در خانه تئاتر بتواند بیشتر به فعالیتهای خود در حیطه اجرای تئاتر و بازیگری بپردازد.

به گزارش ایسنا، ایرج راد 15 سال پیاپی مدیر عامل خانه تئاتر بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین