کد خبر: ۳۶۷۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

استعفای قنبرزاده از مدیریت نفت تهران

مدیرعامل نفت تهران از سمت خود استعفا داد.
آفتاب‌‌نیوز :
منصور قنبرزاده.مديرعامل پيشين باشگاه نفت در گفت و گو با خبرنگار سايت باشگاه نفت تهران در مورد دلیل تغییر در کادر مدیریتی باشگاه نفت تهران گفت: قبل از هر چيز جا دارد از اعضای هیئت موسس و امنا، کادر مديريتي و سرپرستي.کادرفنی، پزشکی و پشتيباني تیم و کادر رسانه‌ای و ساير عوامل باشگاه تشكر و قدرداني کنم.افتخار مي‌كنم در كنار اين عزيزان بودم كه با گذشت، صبر و اخلاق مداری با وجود همه کمبودها و كاستي ها در فصل جاری درس معرفت و جوانمردي به جامعه ورزش و خصوصا فوتبال كشور دادند.
 
وي افزود: با توجه به حدود يك دهه مسئوليت مديريت باشگاه پيش از آغاز فصل اصرار داشتم فردی جديد و با انگيزه‌ای مسئولیت مدیریت باشگاه را بپذیرد که هيئت امنای محترم با توجه به حضور تيم در رقابت هاي لیگ قهرمانان آسيا و شرايط ويژه تیم از من خواستند در این فصل هم به مجموعه كمك كنم و همين موضوع باعث شد تا من اين تصميم را تا پايان فصل 1394-1395 موكول کنم.
 
مدیرعامل پیشین باشگاه نفت تهران تاکید کرد: در واقع سوت پايان آخرين ديدار نفت در ليگ پانزدهم به نوعي سوت پايان مسوليت من به عنوان مدیر عامل باشگاه با عنايت به انقضاء مدت مديريتم است. اگر چه ظاهرا تقدير بر آن شده ناخواسته اتمام مدت مسوليتم مصادف با واگذاري و فروش باشگاه باشداما قبل از اتمام ماموريتم تمام وظايف مربوط به پروسه واگذاري از جمله انجام حسابرسي و استخراج مطالبات كليه عوامل باشگاه واعضای تیم با تاييد مدير مالي و بازرس قانوني باشگاه در اختيار آنها قرار گرفته تا بصورت شفاف مطالبات عوامل تيم براي پرداخت در واگذاري مشخص و حق و حقوق كسي ضايع نشود.
 
به گزارش ورزش سه، قنبرزاده تصریح كرد: البته من به مسئولان باشگاه قول داده‌ام اگر چه دیگر مسوليت حقوقي در باشگاه ندارم اما با تمام وجود جهت انجام مراحل واگذاري و پرداخت مطالبات عوامل تيم تا وصول كامل در كنارشان باشم و كمك کنم.
 
وی ادامه داد: باتوجه به يك دهه فعالیت در باشگاه نفت تهران تهران تعلق خاطر و قرابتم با باشگاه گسستني نيست و هميشه خودم را مديون دانسته و از خداوند مي‌خواهم اتفاقات خوبي براي آينده تيم كه دوستداران ورزش و پيشكسوتان نفت دغدغه آن را دارند رقم بخورد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین