کد خبر: ۳۶۷۶۱۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷

پنجاه درصد تخفیف مکالمه ایرانسل به مناسبت قهرمانی استقلال خوزستان

ایرانسل به مناسبت قهرمانی تیم استقلال خوزستان، برای خوزستانی‌ها تخفیف مکالمه 50 درصدی در نظر گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
در پایان پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس، تیم فوتبال استقلال خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت. به همین مناسبت ایرانسل به عنوان حامی لیگ برتر فوتبال ایران هدیه تخفیف 50 درصدی مکالمه را برای خوزستانی‌ها در نظر گرفته است.

بر این اساس، ایرانسلی‌های ساکن استان خوزستان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *135*1# (ستاره 135 ستاره 1 مربع) به جزیره هوشمند ایرانسل بپیوندند و از ساعت 21 جمعه 24 اردیبهشت 94 تا ساعت 9 صبح شنبه 25 اردیبهشت از 50 درصد تخفیف در مکالمه بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، «جزیره هوشمند» طرح تخفیفی ایرانسل برای مشترکان دائمی و اعتباری است که مشترکان می‌توانند با پیوستن به آن در زمان‌ها و مکان‌ها مختلف از تخفیف‌های ویژه و خاص بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، استفاده از جزیره هوشمند تنها در صورتی امکان‌پذیر است که مشترک عضو طرح پایه ثانیه‌ای باشد. همچنین در صورت عضویت در هر طرح تعرفه‌ای دیگر، امکان فعال‌سازی جزیره هوشمند وجود نخواهد داشت.

همچنین در صورتی که مشترک، سیستم پخش سلولی (Cell Broadcast) را فعال کرده باشد، میزان تخفیف طی ساعات و مکان‌های مختلف به صورت خودکار روی نمایشگر گوشی وی نشان داده می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین