کد خبر: ۳۶۷۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

هشدار پیگرینی به گواردیولا

سرمربی منچسترسیتی قبل از آمدن گواردیولا به لیگ جزیره یک هشدار بسیار جدی به او داد.
آفتاب‌‌نیوز :
مانوئل پیگرینی آخرین فصل حضورش در منچسترسیتی را پشت سر می‌گذارد و قرار است که فصل آینده هدایت این تیم انگلیسی را پپ گواردیولا بر عهده گیرد.

سرمربی شیلیایی سیتی قبل از جدایی از این تیم یک هشدار جدی به گواردیولا داد. او گفت: می‌خواهم یک هشدار جدی به گواردیولا بدهم و آن این که شرایط در لیگ جزیره بسیار متفاوت است. درست است که او مربی بزرگی است و سابقه حضور در دو تیم بزرگ بایرن مونیخ و بارسلونا را دارد اما باید بداند که لیگ جزیره بسیار متفاوت است. من وقتی به سیتی پیوستم از اتفاقاتی که در این تیم افتاد غافلگیر شدم و اطمینان دارم که گواردیولا هم غافلگیر خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی استار، او ادامه داد: گواردیولا خود را به خوبی آماده مربیگری در منچسترسیتی خواهد کرد. او با چالش بزرگی مواجه شده است و توانایی های بالای دارد اما باید بداند که لیگ جزیره بسیار متفاوت با دیگر لیگ ها است. در اینجا تیم ها درآمد بسیار بالایی دارند و به همین خاطر هم تیم های کوچک و ضعیف‌تر هم بازیکنان خوب و بزرگی را جذب می‌کنند و همین باعث می شود تا رقابت بسیار فشرده باشد.

پیگرینی در پایان سخنان خود گفت: موفقیت چه در لیگ جزیره و چه در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است. تیمی مانند لسترسیتی را در نظر بگیرید. آنها با کمترین امکانات توانستند قهرمانی در لیگ جزیره را به دست آورند تا برای همه ثابت شود که لیگ جزیره یک لیگ خاص است. گواردیولا باید به خوبی بداند که بازی کردن برابر هر تیمی در لیگ جزیره سخت است و دیگر نمی‌تواند پیروزی‌های راحتی را به دست آورد و در چندین بازی پیاپی به پیروزی برسد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
0
0
فقط لیگ جزیره خاص نیست...لیگ برتر ما هم خاصه...دیروز استقلال خوزستان هم با کمترین امکانات و بازیکنان جوان قهرمان شد...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین