کد خبر: ۳۶۷۶۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

نمایشگاه کتاب تهران تمدید نمی‌شود

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: زمان برپایی این دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تمدید نمی شود.
آفتاب‌‌نیوز :
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی تهران که 15 اردیبهشت ماه جاری گشایش یافت امروز شنبه به کار خود در شهر آفتاب پایان می دهد.

حسین صفری افزود: از آنجا که بیش از 70 سازمان دولتی با نمایشگاه کتاب همکاری دارند و تمدید نمایشگاه نیاز به هماهنگی با این سازمان‌ها به صورت ویژه دارد، نمایشگاه کتاب تمدید نخواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی ناشران خارجی برای بازگشت به کشورهای خود، تمدید نمایشگاه آنها را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.

صفری اظهار داشت: با توجه به اینکه شنبه 25 اردیبهشت ماه به عنوان آخرین روز کاری نمایشگاه است، ناشران از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 26 اردیبهشت می‌توانند پس از انجام امور اداری و مالی، نسبت به خروج از نمایشگاه اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، مراسم اختتامیه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از 15 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برپا بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین