کد خبر: ۳۶۷۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

آخرین رویدادهای دانشگاه جامع علمی کاربردی/همکاری دانشگاه و ستاد مبارزه با مواد مخدر

دانشگاه جامع علمی کاربردی و ستاد مبارزه با مواد مخدر تفاهم نامه همکاری با محوریت توسعه فعالیت های آموزشی و پیشگیرانه منعقد کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، تفاهم نامه همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و ستاد مبارزه با مواد مخدر طی مراسمی با حضور محمد اخباری رئیس دانشگاه و علیرضا جزینی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به امضای طرفین رسیده و مبادله گردید.

محمد اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در این مراسم گفت: این دانشگاه با نهادهای مختلفی در حوزه های کاربردی مشارکت دارد که با انعقاد این تفاهم قادر خواهد بود در حوزه پیشگیری از مواد مخدر نیز فعالیت کند.

وی عنوان کرد: باتوجه به کثرت جمعیت دانشجویی دانشگاه قصد داریم فعالیت های فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه های مربوط به پیشگیری از مواد مخدر را در مراکز دانشگاه برای دانشجویان توسعه دهیم.

جزینی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز با ابراز خوشحالی از انعقاد تفاهم نامه مشترک اشاره داشت: در حوزه پیشگیری از اعتیاد محیط های آموزشی از جمله آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور در اولویت های برنامه ریزی این ستاد قرار دارد.

وی همچنین عنوان کرد: قصد داریم در حوزه آموزش عالی به زوج های دانشجو آموزش های لازم درخصوص پیشگیری از اعتیاد را ارائه کنیم.

وی تاکید کرد: همچنین برنامه آموزش حدود 200 نفر از روحانیون کشور نیز برای مبارزه با مواد مخدر در شهر قم آغاز   می شود تا این افراد پس از این آموزش ها بتوانند به عنوان مبلغان از شیوع مواد مخدر جلوگیری کنند.

جزینی اظهار داشت: این ستاد همچنین از پایان نامه های کارشناسی ارشد با موضوع پیشگیری از مواد مخدر تا سقف 2 میلیون تومان حمایت مالی انجام می دهد و برای رساله های دوره دکتری با محوریت پیشگیری از مواد مخدر نیز تا سقف 4 میلیون تومان تعیین نمود.


مضاف بر این همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل(ع) از جانبازان دانشگاه جامع علمی کاربردی تجلیل شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، با حضور دکتر اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از جانبازان دانشگاه تجلیل شد.
در این مراسم که با حضور معاونین، مسئولین و کارکنان در محل سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد، دکتر اخباری ضمن گرامیداشت مقام جانباز و نقش موثر آنها در دوران دفاع مقدس به ذکر خاطره‌ای از شهید شیرودی پرداخت.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با اهدای لوح توسط دکتر اخباری از تلاشهای جانبازان دانشگاه تقدیر شد. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین