کد خبر: ۳۶۷۹۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی از ظریف تقدیر کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد از محمدجواد ظریف به دلیل صدور پیام تبریک و تسلیت در خصوص شهادت فرمانده بزرگ حزب‌الله لبنان تقدیر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در نامه‌ای به وزیر امور خارجه از رییس دستگاه دیپلماسی خواست تا هرچه سریع‌تر پاسخ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به صدور پیام تبریک و تسلیت وزیر امور خارجه ایران در خصوص شهادت فرمانده بزرگ حزب الله لبنان را بدهد و با اتخاذ موضعی انقلابی همراه با خشم آزادگان جهان به هتاکی شیطان بزرگ نسبت به حزب الله قهرمان و پیروز واکنش جدی نشان دهند.

به گزارش ایسنا، متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

وزیر محترم امور خارجه جناب آقای دکتر ظریف

در این روزهای پر التهاب که منطقه غرب آسیا در آتش فتنه‌انگیزی گروه‌های تکفیری در حال سوختن است، بر همگان روشن است که بهترین گزینه رویارویی، مقاومت سرسختانه و عزتمندانه در برابر این جریان غربی - عبری - عربی است، ارادت روزافزون ملت به جمعیت جوانان مبارزغیرتمند ایرانی، افغانی، لبنانی، عراقی و پاکستانی که نام‌شان به عنوان مدافعان حرم عزتمندانه در تاریخ ثبت شده است، بیانگر این است که ملت نیز ضرورت مبارزه و ادبیات مقاومت و استقامت را درک کرده‌اند.

خبر شهادت فرمانده بزرگ حزب الله لبنان شهید مصطفی بدرالدین در سوریه که از طلایه‌داران مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی است از سویی دل آزادگان جهان را داغدار و از سویی امید پیروزی و پایداری در مبارزه را در دل مجاهدین بیش‌تر کرد و همان‌گونه که شهید پیش از شهادت فرموده بود: «از میدان جنگ باز نمی‌گردم مگر شهید یا حامل پرچم پیروزی»، این واقعه نوید پیروزی‌های بزرگی است.

صدور پیام تبریک و تسلیت از جانب شما در خصوص شهادت این فرمانده بزرگ عملی قابل تقدیر است لکن پس از آن شنیده می‌شود که سخنگوی وزارت خارجه شیطان بزرگ گستاخی را به جایی رسانده که به این پیام واکنش نشان داده و در حماقت جدیدی بیان داشته که ایران هم‌چنان بر حمایت از تروریسم اصرار دارد.

این اولین‌بار نیست که پس از مذاکرات مبهم هسته‌ای، آمریکایی‌ها خوی گرگ صفت خود را ابراز می‌کنند، به وضوح نشان می‌دهند که دشمنی آنان با گفتمان انقلابی مقاومت با چند لبخند زودگذر و قدم زدن با وزیر خارجه جمهوری اسلامی و جلسات به ظاهر دوستانه، تغییر که هیچ کمرنگ نیز نخواهد شد.

از دستگاه دیپلماسی و شخص حضرتعالی به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی انتظار است تا هرچه سریع‌تر پاسخ این یاوه‌گویان را بدهید و با اتخاذ موضعی انقلابی همراه با خشم آزادگان جهان به هتاکی شیطان بزرگ نسبت به حزب الله قهرمان و پیروز واکنش جدی نشان دهید.

والسلام علی من اتبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
1
قطعا مردان بزرگی چون ظریف در عملکرد دیپلماسی خود آگاه به چگونگی پیش برد منافع ایران عزیز هستند ، هر چند مشورت اصل بزرگی است که این دوستان دیپلماسی البته بدان آگاهند ولی چگونه است برخی مذاکرات مفتخرانه هسته ای را مبهم می نامند؟ قطعا بسیج شجره طیبه ای است که در طول زمان حیات خود منشا خیراتی است که جانفشانی های مردان بزرگی چون همت و خرازی و باکری و.هزاران شهید بخون خفته در ساخت این نام نقش اساسی داشته اند ، امید است برادران بسیجی همچون سالیان گذشته در کنار مردم و با مردم ، عدالتخواه و عزت طلب باشند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین