کد خبر: ۳۶۷۹۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

توضیح ناجا درباره دستگیری یکی از عوامل انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی

روز گذشته انتشار دو خبر مربوط به مینو خالقی و همچنین بازداشت یکی از عوامل بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی از سوی سخنگوی ناجا با برداشت‌های متفاوتی از سوی برخی از رسانه‌ها مواجه شد که سخنگوی ناجا به تشریح توضیحات آن پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز : سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به خبرها و گمانه‌زنی‌هایی درباره دستگیری یکی از افراد دخیل در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی منتشر شده بود، گفت: متاسفانه در برخی از رسانه‌ها درباره نام این فرد و همچنین اتهامش اخبار نادرستی منتشر شده بود. فرد دستگیر شده یک زن بوده که در ماجرای انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی دست داشته است.

وی با بیان اینکه این فرد از عناصر گروهک تروریستی منافقین بوده و در کشور آلبانی سکونت داشته است، ادامه داد: پس از صدور اعلان قرمز از سوی اینترپل برای این فرد، سرانجام نامبرده طی روزهای گذشته از سوی پلیس این کشور شناسایی و دستگیر شد.

سخنگوی ناجا با تاکید بر اینکه نامبرده زن بوده و اسامی منتشر شده در برخی رسانه‌ها درباره فرد دستگیرشده صحیح نیست، گفت: اعلان قرمز اینترپل به منزله جلب سیار است که در مورد این فرد اجرا شده و نهایتا دستگیر شد.

منتظرالمهدی درباره برخی خبرهای منتشر شده پیرامون بازداشت عامل انتشار تصاویر خصوصی منتسب به مینو خالقی نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم نیز گفت: روز گذشته خبرنگاری در این باره سوال کرد و گفت که پلیس اعلام کرده این فرد دستگیر شده است که من در پاسخ به او گفتم پلیس خبری در این زمینه اعلام نکرده است.

وی ادامه داد: بنابراین اخبار دیگری که در این زمینه از قول بنده منتشر شده بود، صحیح نیست.

سخنگوی ناجا درباره ورود منصوره کریمی مجری شبکه من و تو به کشور نیز گفت: خبرنگاری درباره چگونگی ورود این فرد به کشور پرسیده بود که من در پاسخ به او اعلام کردم که هرگونه ممنوعیت برای ورود به کشور و خروج از آن از سوی مقام قضایی و با دستور قضایی انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته در پی انتشار خبر دستگیری یکی از عوامل انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی برخی رسانه‌ها با گمانه‌زنی‌هایی کشمیری را به عنوان فرد دستگیر شده معرفی کرده بودند. همچنین برخی دیگر از رسانه‌ها نیز به جای دفتر حزب جمهوری اسلامی این فرد را عامل انفجار در دفتر نخست وزیری اعلام کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین