کد خبر: ۳۶۸۰۵۶
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲

تاخیر در برگزاری بازی منچستریونایتد - بورنموث به دلیل اتفاقاتی مبهم

دیدار پایانی منچستریونایتد در لیگ برتر جزیره به دلیل اتفاقاتی مبهم در برخی از جایگاه‌های ورزشگاه اولدترافورد به تاخیر افتاد.
آفتاب‌‌نیوز :
در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های منچستریونایتد و بورنموث همانند سایر بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 به طور همزمان آغاز شود به دلیل اتفاقاتی که در دو جایگاه استرت فورد و سر آلکس فرگوسن افتاد، این بازی به تاخیر افتاده است.

به گفته برخی شاهدان حاضر در ورزشگاه اتفاقی در این دو جایگاه افتاده که باعث شده مسئولان به تماشاگران بگویند ورزشگاه را ترک کنند. با این حال در جایگاه‌های دیگر ورزشگاه کماکان هواداران یونایتد نشسته‌اند و منتظر شروع بازی هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، با توجه به اتفاقاتی که افتاده به نظر می‌رسد این دیدار حداقل با 45 دقیقه تاخیر شروع شود.

به گزارش ایسنا، دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی در هفته پایانی لیگ برتر برای به دست آوردن رتبه چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر می‌جنگند. با توجه به تاخیر بازی در اولدترافورد شاگردان فان خال می‌توانند با اطلاع از نتیجه بازی منچسترسیتی و سوانسی، تکلیف خود را در بازی مقابل بورنموث بدانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین