کد خبر: ۳۶۸۱۷۱
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

آیت‌الله حائری شیرازی: با روحیه بسیجی، فوتبالیست‌ها کمتر پول می‌گیرند و بیشتر گل می‌زنند

استاد برجسته حوزه علمیه قم یکی از دلایل کم توجهی مردم کشور به ورزش را گسترش فضای مجازی عنوان کرد و آن را رقیبی برای ورزش دانست.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، آیت الله محی الدین حائری شیرازی در کنگره علمی اخلاق در ورزش در سالن همایش فرهنگسرای جوان قم به عنوان یکی از سخنرانان این کنگره یکی از راه های ترویج ورزش را توسعه کاروان های پیاده روی به سمت بقاع متبرکه ذکر کرد و افزود: حرکت گروه های دوچرخه سواری به سمت اماکن مذهبی و متبرکه نیز باید راه اندازی شود.

وی افزود: مردم باید به اندازه نیاز از فضای مجازی استفاده کنند و آفت دنیای امروز آن است که مردم ورزش را رها کرده و غرق در فضای شبکه های مجازی شده اند.

استاد برجسته حوزه ابراز داشت: دولت باید یارانه ورزش را در کشور برای استفاده قشرهای مختلف مردم از فضاهای ورزشی تخصیص دهد و حتی باید برخی فضاهای ورزشی به صورت رایگان در خدمت مردم باشد.

حائری شیرازی گفت: مردم به ورزش کردن علاقمند هستند اما دستشان به امکانات ورزشی نمی‌رسد و بسیاری از مردم این تمکن را ندارند که در هفته دو یا سه بار به استخر بروند.

وی گفت: ورزش نباید به یک تجارت تبدیل شود این در حالی است که مسابقات ورزشی بدون تزریق پول به آنها به انجام نمی رسد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم تصریح کرد: باید روحیه بسیجی را در ورزش نهادینه کنیم و اگر این روحیه در ورزشی مثل فوتبال گسترش یابد ورزشکاران کمتر پول می گیرند و بیشتر گل می زنند اما اکنون برعکس این مورد است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین