کد خبر: ۳۶۸۱۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

خبری که زنگنه از نتیجه مذاکره با چینی ها داد

وزیر نفت با بیان این که بخش مهمی از روابط ایران و چین در دوران تحریم شکل گرفته است، گفت: روابط ٢ کشور در پساتحریم می‌تواند گسترش یابد.
آفتاب‌‌نیوز :  بیژن زنگنه، صبح امروز (دوشنبه، ٢٧ اردیبهشت ماه) در دیدار با ژانگ یو ژینگ، معاون سازمان ملی انرژی جمهوری خلق چین با اشاره به این که توسعه روابط با چین برای ما یک موضوع مهم و تاثیرگذار است با ابراز رضایت از یادداشت تفاهمی که دیروز (یکشنبه، ٢٦ اردیبهشت ماه) میان سازمان ملی انرژی جمهوری خلق چین و معاونت امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت امضا شد، اظهارکرد: موارد بسیار مهمی در این یادداشت اشاره شد که ما خود را متعهد به انجام آن می دانیم.

به گزارش شانا، وی با اشاره به این که ایران و چین در بخش انرژی روابط خوبی با یکدیگر دارند که بخشی از این روابط در دوران تحریم شکل گرفته است، افزود: روابط د٢ کشور در پساتحریم می تواند گسترش یابد.

وزیر نفت سفر رئیس جمهوری چین به ایران را نقطه عطف روابط دو کشور عنوان کرد و گفت: خوشبختانه قرارداد توسعه پالایشگاه آبادان به تازگی عملیاتی شده که حرکت مهمی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ایرانی
|
Qatar
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
جناب اقای زنگنه
همین کشور چین هنوز تحریم ها را بر نداشته ، سفر ريیس جمهرش فقط تشریفاتی بود ، این ها هیچ کاری در جهت برداشتن تحریمها علیه ایرانی ها بر نداشته ، کشور لگزامبورگ که مراودات چندانی با انها نداریم تحریمها رو برداشتن اما این کشور که سود بسیا زیادی از ایرتن و ایرانی داشته هنوز کاری نکرده .
چرا به این کشور باج میدهید ؟
در چین به ایرانی ها توهین میشود
حساب بانکی نمیتوانند باز کنن ، کار های بانکی نمستوانن انجام دهند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
چین فقط سی وسه اتوماتیک ودنده ایش خوب در امده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین