کد خبر: ۳۶۸۲۸۵
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

اصغر همت مدیرعامل خانه تئاتر شد

اصغر همت به عنوان مدیر عامل جدید خانه تئاتر انتخاب شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 در تازه ترین جلسه هیات مدیره خانه تئاتر که امروز 27 اردیبهشت ماه برگزار شد، هیات مدیره این تشکل به اتفاق آرا ، اصغر همت را به عنوان مدیر عامل جدید خانه تئاتر انتخاب کرد.

همت در همین زمینه به ایسنا گفت: علیرغم تمایل هیات مدیره برای ادامه فعالیت آقای ایرج راد در جایگاه مدیر عامل، ایشان نپذیرفت و ادامه مسئولیت ایشان بر عهده من قرار گرفت که امیدوارم بتوانم حضور موثری داشته باشم.

وی که پیش از این به عنوان سخنگوی هیات مدیره خانه تئاتر حضور داشت، مهمترین برنامه خود را پیگیری جدی خواسته‌های بر حق تئاتری‌ها دانست و افزود: مهمترین برنامه و فکرم این است که به طور جدی و در درجه اول مسالمت‌آمیز دنبال خواسته‌هایمان باشیم و مثل گذشته کوتاه نیاییم چراکه در سال‌های گذشته مدیران دولتی به هر علتی نسبت به خواسته‌های ما بی اعتنا بوده‌اند و امروزه هنرمندان تئاتر از نظر روحی ، معیشتی و امنیت شغلی، شرایط مناسب ندارند بنابراین امیدوارم با تعامل با بخش دولتی بتوانیم به خواسته‌های بر حق‌مان برسیم.

این بازیگر تئاتر خاطرنشان کرد: در همین راستا امیدوارم مدیرانی که خود را رفقای ما می‌دانند ، عاملی بین ما و دولت بشوند تا بتوانیم بستر مناسبی را برای این هنر والا فراهم کنیم.

همت یکی از مهمترین ضروریات جامعه تئاتر را ایجاد همدلی میان تمام هنرمندان این رشته برشمرد و ادامه داد: امیدواریم در شرایطی که سر و سامان دلخواهی برای رشته ما وجود ندارد، در سایه این همدلی بین اعضای خانه تئاتر و هنرمندانی که عضو ما نیستند، جماعت تئاتری را دلخوش کنیم.

به گزارش ایسنا، ایرج راد 15 سال مدیرعامل خانه تئاتر بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین