کد خبر: ۳۶۸۲۹۴
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

رییس‌جمهور کرواسی سه‌شنبه وارد تهران می‌شود

رییس جمهوری کرواسی به دعوت رسمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان و برای دیداری سه روزه، عصر سه شنبه وارد تهران می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور ضمن اعلام این خبر، گفت: خانم «کولیندا گرابار کیتاروویچ» عصر سه شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه وارد تهران می‌شود.

وی افزود: مراسم استقبال رسمی از رییس جمهور کرواسی روز چهارشنبه و در مجموعه سعدآباد از سوی رییس جمهوری اسلامی ایران انجام و پس از معارفه هیاتهای عالیرتبه، مذاکرات رسمی روسای جمهوری دو کشور برگذار خواهد شد.

اسماعیلی ادامه داد: همچنین چند سند موافقتنامه و تفاهم نامه در حضور روسای جمهوری اسلامی ایران و کرواسی توسط مسوولان ارشد دو کشور امضا و سپس دکتر روحانی و خانم کیتاروویچ در کنفرانس خبری مشترک حضور خواهند یافت.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور همچنین گفت: رییس جمهوری کرواسی در ادامه برنامه های روز چهارشنبه در نشست فعالان اقتصادی ایران و کرواسی و نمایندگان بخش خصوصی دو کشور شرکت خواهد کرد و سپس با تعدادی از مقامات ارشد نظام دیدار و گفتگو خواهد داشت.

به گفته اسماعیلی، برای خانم کیتاروویچ در روز پنج شنبه برنامه های فرهنگی پیش بینی شده است و وی بعد از آن تهران را ترک خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین