کد خبر: ۳۶۸۳۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹

درخواست استقلال از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال: با گل‌محمدی برخورد کنید

سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید که سرمربی ذوب‌آهن "با فرافکنی به دنبال احیای محبوبیت از دست رفته خود است."
آفتاب‌‌نیوز :
فرزاد مجیدی در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال، در واکنش به صحبت‌های یحیی گل محمدی مبنی بر محرومیت کاپیتان استقلال، گفت: سوال ما این است که مگر رحمتی چه کاری انجام داده است که بابت آن جریمه و محروم شود؟ ایشان که موضوع سوشا مکانی را مطرح می‌کند باید بگوید که آیا رحمتی نیز مانند سوشا درگیری فیزیکی داشته است؟ از گل‌محمدی درخواست می‌کنیم که در این مقطع از فصل به دنبال فرافکنی نباشد. بد نیست یادآوری کنیم اسماعیل شریفات در حالی‌که در جام حذفی برابر استقلال محروم بود اما محرومیت او از لیگ به حذفی منتقل نشد و حالا عجیب است که ایشان می‌خواهند با فرافکنی به دنبال تغییر قانون باشند.

وی ادامه داد: سرمربی ذوب آهن خود باید پاسخگوی رفتار غیر حرفه‌ای با بازیکنانش باشد که برخورد فیزیکی او موجب تمسخر فوتبال ایران شده است و انتشار آن موجی عجیب را در فوتبال همه دنیا ایجاد کرده است. از کمیته محترم انضباطی می‌خواهیم که با این حرکت دور از اخلاق سرمربی ذوب آهن برخورد قاطع انجام دهد و در اولین فرصت رای قاطع خود را در مورد برخورد فیزیکی گل محمدی با بازیکنش صادر کند.

به گزارش ایسنا، سرپرست تیم فوتبال استقلال همچنین درباره تغییر زمان فینال حذفی، افزود: آنها باید این موضوع را لحاظ کنند که در پایان یک فصل سخت و در حالی‌که استقلال دو هفته تا دیدار جام حذفی زمان دارد، حفظ تیم بسیار سخت و دشوار است و بحث تغییر زمان فینال حذفی تنها به ضرر استقلال است.

مجیدی در پایان گفت: از یحیی گل محمدی درخواست می‌کنیم تا تمرکز خود را بر روی ذوب‌آهن بگذارد و تنها به دنبال موفقیت نماینده فوتبال ایران در مسابقات آسیایی باشد و با اجتناب از این بازی‌های رسانه‌ای به دنبال احیای محبوبیت از دست رفته خود در نزد هواداران دیگر تیم پایتخت نباشد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
0
آب که سر بالا بره فرزاد مجیدی هم نطق میکنه
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
دمت گرم خوب جواب اين مربي كه دست بزن داره رو دادي
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین