کد خبر: ۳۶۸۳۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶

سقوط گیتی‌پسند، شهرداری اردبیل و پارسه به دسته دو فوتبال

در پایان دیدارهای آخرین هفته لیگ دسته اول فوتبال ایران، گیتی‌پسند، شهرداری اردبیل و پارسه تهران به لیگ دسته دوم فوتبال سقوط کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
در پایان فصل 95-94 لیگ دسته اول فوتبال ایران (لیگ آزادگان)، تیم‌های گیتی‌پسند، شهرداری اردبیل و پارسه تهران به دسته پایین‌تر سقوط کردند و تیم‌های پاس همدان و فولاد یزد در آخرین هفته از سقوط فرار کردند و در لیگ یک ماندند. پیش از این، آلومینیوم هرمزگان و داماش گیلان به دسته دوم سقوط کرده بودند.

در هفته سی و هشتم لیگ دسته اول، گیتی‌پسند با سه گل از مس رفسنجان شکست خورد و 39 امتیازی ماند. شهرداری اردبیل با تساوی یک بر یک، پیکان صعود کرده به لیگ برتر را متوقف کرد و 40 امتیازی شد اما به لیگ دسته دوم سقوط کرد. پارسه تهران نیز در آخرین دیدار، با تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم هرمزگان، قعرنشین جدول رده‌بندی متوقف شد و با 42 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به فولاد یزد، به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، پاس در هفته سی و هشتم در خانه با نتیجه 3 بر یک از سد مس کرمان گذشت و در لیگ دسته اول ماند. فولاد یزد هم با برتری یک بر صفر برابر نفت مسجدسلیمان، 44 امتیازی شد و از سقوط به دسته پایین‌تر در امان ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
پاس سقوط نكرده لطفا از فدارسيون بپرسيد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین