کد خبر: ۳۶۸۳۲۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

قالیباف: تهران متاسفانه مردسالار است/ باید به فکر زنان هم باشیم

شهردار تهران با اشاره به نقش زنان در حرکات اجتماعی گفت: متاسفانه شهر تهران مردمحور و مردسالار است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدباقر قالیباف عصر دوشنبه در اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌های شهری با بیان اینکه امروزه نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در هدایت افکار عمومی بر کسی پوشیده نیست، گفت:‌ نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در ساماندهی و جهت‌دهی به افکار عمومی برای ایجاد حرکت، هنجارسازی و حساس‌کردن مردم نسبت به آینده بهتر خود کم‌نظیر است.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری شهر تهران و شهروندان برای آینده بهتر نیازمند یک جهت‌دهی در افکار عمومی و آگاه‌سازی مردم نسبت به حقوقشان هستند،‌ تصریح کرد:‌ برای ایجاد ارتباط خوب و منطقی بین شهروندان بایکدیگر و مدیریت شهری با مردم نیازمند رسانه‌ها هستیم.

شهرداد تهران با بیان اینکه «نباید در شهر سر به هوا حرکت کرد»، توضیح داد:‌ در دو سه سال ابتدایی مدیریت بنده، توجه به کارهای زیربنایی و جزئی را در دستور کار قرار دادیم. یادمان نمی‌رود زباله‌هایی که در شهر می‌ماند و با یک باران بیش از 1800 نقطه در پایتخت دچار آبگرفتگی می‌شد اما امروزه با وجود بارندگی زیاد، آبگرفتگی زیادی نمی‌بینیم.

قالیباف با بیان اینکه کار جهادی توجه به کارهای جزئی فرصتی را فراهم کرد که توجه به زیرساخت‌های شهر را در دستور کار قرار دهیم، خاطرنشان کرد: تا پایان سال 96 به تمام اهداف 1404 پایتخت می‌رسیم و امروز بزرگراهی نداریم که نسبت به ساخت آن اقدام کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مدیریت شهری برای ایجاد بستر فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ... نیازمند کمک رسانه‌هاست، گفت: شهر را باید به سمت شهر آموزش‌دهنده و یادگیرنده پیش ببریم که قطعا بدون حضور شما رسانه‌ها به عنوان پیشقراولان ممکن نمی‌شود چرا که آموزش شهروندان نه با پول و نه با مدیریت حل نمی‌شود بلکه با نقش و احساس مسئولیت خبرنگاران است که می‌توان شهر آموزش‌دهنده داشت.

شهردار تهران با بیان اینکه در عرصه فرهنگ‌سازی نیازمند نقش رسانه‌ها هستیم اظهار کرد:‌ در 20 ماه گذشته این پنجمین مرتبه‌ای است که فرصت حضور در جمع اصحاب رسانه را پیدا کرده‌ام و صمیمانه از همه شما درخواست می‌کنم که با اهداف خیرخواهانه خود به ما کمک کنید چرا که فلسفه وجودی ما خدمت‌گزاران و مسئولان در این نظام اسلامی هیچ چیزی جز خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم نیست و اگر نتوانیم روزی این خدمت را به مردم داشته باشیم فلسفه وجودی‌مان را از دست می‌دهیم.

قالیباف با اشاره به امکانات شهر خاطرنشان کرد:‌ در شهر تهران آنقدر که به مردان توجه کرده‌ایم به زنان عنایت و توجهی نداشته‌ایم. شهر ما مردمحور است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به وضعیت پیاده‌روها و حمل و نقل عمومی و ... گفت: شهر تهران مردسالار توسعه‌ یافته و باید به فکر زنان نیز باشیم چرا که زنان در حرکات اجتماعی پرچمدار و همیشه آماده هستند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
جوانای امروزی هوشیار تر از این حرفها هستن که گول حرفهای مرموز تو رو بخورن
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
آقای قالیباف دیگه کم کم غزل خداحافظی را بخون انشالله بسه دیگه
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
تهران تارسیدن به شهر دوستار کودک و سالمند خیلی فاصله دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
راستی از تفکیک جنسیتی توی شهرداری معلومه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
نکنه باز میخواد بیاد واسه رئیس جمهوری که از این حرفا میزنه!!!!!
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
اینم ترفندی جالب برای جلب ارای زنان!
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
سال بعد مطمینم میاد و دوباره رای نمیاره و ضایع تر از همیشه میشه سردار
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین