کد خبر: ۳۶۸۳۴۰
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸

سرمربی تیم فجرسپاسی: مسؤولان استان فارس را حلال نمی‌کنم

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز گفت: مسؤولان استان فارس را حلال نمی‌کنم چرا که این تیم خیلی راحت لیگ برتری می‌شد اما تعلل در حمایت‌های آنان باعث شد زحمات یک ساله هدر برود.
آفتاب‌‌نیوز :
علی کلانتری امشب پس باخت تیمش در آبادان و در مقابل صنعت نفت و از دست رفتن شانس صعود به لیگ بر‌تر برای این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پیروزی را به آبادانی‌ها تبریک عرض می‌کنم و من قبلاً گفته بودم که دوست ندارم دو تیم نفت آبادان و فجر سپاسی در مقابل هم قرار گیرند و بنا بر آن شود که یکی از دو تیم به لیگ بر‌تر صعود کند.

وی ادامه داد: حقیقتاً در این لیگ نفت آبادان به حقش رسید اما فجرسپاسی به حق خود نرسید.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز تصریح کرد: بر خلاف ابتدای فصل، در ماه‌های اخیر در رابطه با مشکلات صحبتی نکردم و تمرکزم را بر روی تیم معطوف کردم.

کلانتری عنوان کرد: باید بگویم که در میان فصل به مدیرکل ورزش و جوانان استان در خلال جلسه‌ای گفتم که با 300 میلیون این تیم را لیگ برتری خواهم کرد، اما از این وعده تنها 30 میلیون تومان دست ما را گرفت.

به گزارش فارس، وی تاکید کرد: مسؤولان استان فارس را حلال نمی‌کنم، زیرا این تیم خیلی راحت لیگ برتری می‌شد اما تعلل در حمایت‌های آنان باعث شد زحمات یک‌ساله این بازیکنان که اغلب سرباز هستند و با مبالغ بسیار ناچیز در این تیم خدمت می‌کنند هدر رود.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز خاطرنشان کرد: با همین تیمی که 80 درصد آن را بازیکنان سرباز تشکیل می‌دهند کار بزرگی را به انجام رساندیم و زحمات بسیاری را کشیدیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین