کد خبر: ۳۶۸۳۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱

دستگیری 115 متهم به قاچاق کالا در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا، گفت: در همین راستا در یک هفته گذشته با اجرای طرح های مختلف ، 115 متهم قاچاق کالا در استان دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار عزیزالله ملکی دوشنبه اظهار داشت: در این مدت انواع کالای قاچاق از قبیل 481دستگاه لوازم برقی،سه میلیون نخ سیگار،14هزار و 705 ثوب البسه، انواع مواد غذایی و خشکبار، چهار هزار و 850 قلم داروی نیروزا و شش هزار قوطی نوشابه انرژی زا و برخی موارد دیگر کشف شد. 

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده 130 میلیارد ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی علاوه بر کشف کالاهای قاچاق در این مدت موفق به توقیف 74 دستگاه خودرو و 10 دستگاه موتورسیکلت حامل و فعال در امر قاچاق کالا شده است. 

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه بیشتر کالاهای قاچاق از مبادی قانونی وارد می شوند و از خلأهای قانونی استفاده می کنند، گفت: تحقق شعار امسال که اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل است و همچنین رفع ریشه ای پدیده قاچاق نیازمند همت جمعی می باشد و جز با مشارکت ، همکاری و همدلی مردم و مسئولان تحقق این امر غیرممکن است. 

به گزارش ایرنا، سردار ملکی تاکید کرد: طرح های مقابله ای پلیس با قاچاقچیان به صورت مستمر ادامه دارد و شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند. سال گذشته هفت هزار میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس هرمزگان کشف شد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین