کد خبر: ۳۶۸۴۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

در ادامه پروژه شکست خوردگان انتخابات مجلس؛ عضو جبهه پایداری معاون دولت را «انقلابی»نما خواند

اعضای جبهه پایداری و نمایندگانی که در چهارسال گذشته به تندرویی در خانه ملت شهره شده‌اند، در روزهای پایانی عمر مجلس نهم، می‌کوشند تا بیشترین بهره را از تریبون مستقیم مجلس ببرند.
آفتاب‌‌نیوز : نطق روز گذشته سه تن از نمايندگان اصولگرايي که در رقابت‌هاي انتخاباتي اخير نتوانستن آراي مردم را جلب کنند، تذکرات کتبي و شفاهي که راهي دولت مي‌کنند و مخالفت‌هايي که با رويکردهاي اقتصادي و ديپلماسي دولت بروز مي‌دهند، همه و همه شاهد اين مدعاست.

به گزارش خبرآنلاين، امروز هم يکي از همين نمايندگان تندرو تهراني که حتي صلاحيتش براي انتخابات از سوي شوراي نگهبان تاييد نشد، پيشنهاد عجيبي در صحن علني ارائه داد. او در خلال طرح الزام دولت به پیگیری غرامت از آمریکا، پيشنهاد کرد که کشتي‌ها و اموال آمريکا در آب‌هاي مرزي ايران و تنگه هرمز توقيف شود!

مجيد انصاري نماينده پارلماني دولت اين پيشنهاد را علي رغم ظاهر انقلابي‌اش به زيان امنيت ملي خواند.

اما نماينده تندرو ديگر تهران که او هم نه در ليست اصولگرايان جاي گرفت و نتوانست از مردم پايتخت راي بگيرد، در دفاع از اين پيشنهاد، خطاب به مجيد انصاري گفت: شما که روزگاري مدعي خط امام بوديد، الان انقلابي‌نما شده‌ايد! اگر دولت به معني خاص آن، بگذار، ما دستمان را در جيب کساني ‌مي‌کنيم که دستشان را در جيب ما مي کنند.

اين در حالي است که به گفته محمدحسين فرهنگي عضو هيات رئيسه مجلس اساسا اين پيشنهاد با بند 4و5 اصل 110 قانون اساسي مغايرت دارد. چرا که بازپس گيري اموال و توقيف کشتي آمريکايي‌ها در تنگه هرمز به منزله اعلام جنگ و صلح و ورود نيروهاي مسلح است که رهبري بايد فرمان آن را بدهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
رسايى
اگه جرات داره خودش بره اموال امريكاييها را توقيف كنه
دوران خالى بندى و سودجويي تمام !!!
حسین
|
United States of America
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
سلام.انقلابي‌نما ها کسانی اند که به اسم دفاع از نظام چپاول وغارت کردنند ایمان جوانان را متزلزل کردندوملت شریف با رای خود انقلابی نماها را از خانه انقلاب بیرون انداختند که شما یکی از انهایید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین