کد خبر: ۳۶۸۵۰۹
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

اولتیماتوم پلیس درباره پلاک موتورسیکلت‌ها

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با هشدار به موتور سیکلت‌سوارانی که اقدام به مخدوش یا پوشاندن پلاک وسیله خود می‌کنند، از برخورد پلیس با این دسته از موتورسیکلت‌ها خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ حسن عابدی درباره تردد موتور سیکلت‌هایی با پلاک پوشیده شده یا فاقد پلاک اظهارکرد:‌برابر قانون تردد وسایل نقلیه فاقد پلاک در سطح معابر و خیابان‌ها ممنوع بوده و پلیس نیز در صورت مشاهده با آن برخورد خواهد کرد. البته تعداد موتورسیکلت‌هایی که بدون پلاک در سطح شهر تردد می‌کنند بسیار کم و نزدیک به صفر است که عمدتا هم به دلیل افتادن پلاک است اما بهرحال پلیس مطابق قانون با این افراد برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:‌متاسفانه برخی از موتورسیکلت سواران با زنجیر یا کش اقدام به پوشاندن تمام یا بخشی از پلاک وسیله خود می‌کنند که این اقدام نیز تخلف بوده و ماموران پلیس راهور نسبت به برخورد با آن اقدام خواهند کرد که بر اساس آن جریمه 60 هزارتومانی برای متخلفان اعمال خواهد شد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به متورسیکلت سوارانی که ممکن است ارقام پلام خود را تغییر داده یا اقدام به جعل پلاک کرده باشند نیز گفت:‌این افراد علاوه بر جریمه و توقیف موتورسیکلت به مرجع قضایی نیز معرفی خواهند شد.

عابدی درباره موتورسیکلت‌های دارای پلاک قدیمی نیز به ایسنا گفت: اگر موتورسیکلتی تا کنون پلاک جدید دریافت نکرده و با پلاک قدیمی تردد کند، ماموران ضمن جلوگیری از تردد این وسیله، آن را توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین