کد خبر: ۳۶۸۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

حاشیه‌های معارفه رئیس جدید صدا و سیما

مراسم امروز صداوسیما، حاشیه‌های عجیبی داشت. ماجرای سرافراز و پورمحمدی، اینجا به شکلی دیگر ادامه یافت.
آفتاب‌‌نیوز : مراسم امروز صداوسیما، حاشیه‌های عجیبی داشت. ماجرای سرافراز و پورمحمدی، اینجا به شکلی دیگر ادامه یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حاشیه اختلاف بین علی‌اصغر پورمحمدی، معاون سیما و محمد سرافراز، رئیس سازمان صداوسیما در تمام  مدت یک و نیم سال حضور سرافراز در ریاست سازمان همواره شنیده می‌شد.

امروز صبح مراسم تودیع و معارفه سرافراز در کمال ناباوری برگزار شد و هیجان‌انگیزترین بخش این مراسم، سخنرانی پورمحمدی بود.

علی اصغر پورمحمدی معاون سیما به ایراد سخنانی پرداخت و پس از قرائت دعایی کوتاه گفت: قرار نبود صحبت کنم ولی گفتند چون شما پیرمرد محترم شورای معاونین هستید باید صحبت کنید. من سخنران خوبی نیستم. دکتر سرافراز یک پدیده بود و هست، دکتر علی عسکری نیز یک پدیده بود و هست و مهندس ضرغامی هم یک پدیده بود و هست.
 

پورمحمدی ضمن ابراز خشنودی از حضور حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور در این مراسم و آوردن وی از ردیف سوم صندلی ها به ردیف اول به شوخی و کنایه نسبت به انتقادات او از رسانه ملی، گفت: همین موضوع روی میزان بودجه های ما تاثیر دارد.

معاون سیما در بخشهایی از صحبتهایش هم به موفقیت های سرافراز اشاره کرد و گفت: حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی، تمرکز بر تولیدات بهتر به جای کمیت، چابک سازی و تلاش برای حرکت رسانه ای و ... همه از اقدامات موثری بود که ایشان انجام داد و من از تلاش ها و مجاهدت های خاموش ایشان قدردانی می کنم. ان شاءالله اگر ما هم در خدمتشان بودیم بتوانیم کار کنیم. یک نکته کاری هم بگویم که استفعا کلا چیز خوبی نیست و با آن موافقت می شود. سعی کنیم استعفا ندهیم و از مکتب تی پا استفاده کنیم.

ابتدای سخنان سرافراز با حاشیه‌ای به سخنان پورمحمدی آغاز شد. او گفت: نفهمیدیم آقای پورمحمدی از ما تعریف کرد یا تخریبمان کرد. محمدسرافرازدر پایان صحبت‌هایش در این مراسم و در واکنش به اظهارات پورمحمدی و موضوع استعفایش گفت: من به بخش سنتی استعفا می پردازم که استعفا به معنی طلب عفو کردن است و از همه طلب عفو می کنم که در این مدت اذیتشان کردیم و امیدوارم توفیق خدمت برای همه فراهم شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین