کد خبر: ۳۶۸۶۰۹
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
مدیر فوریت‌های پزشکی استان قزوین:

واژگونی پراید در آبیک ۲ ‌کشته و ۵ ‌مجروح برجاگذاشت

مدیر فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: بر اثر واژگونی خودروی پراید در شهرستان آبیک، ۲ نفر کشته و ۵ نفر نیز مجروح شدند.
آفتاب‌‌نیوز : مدیر فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: بر اثر واژگونی خودروی پراید در شهرستان آبیک، ۲ نفر کشته و ۵ نفر نیز مجروح شدند.

پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به حادثه رخ داده در روستای کوندج از توابع شهرستان آبیک، اظهار داشت: بر اثر واژگونی خودروی پراید در این شهرستان  دو  سرنشین جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه خودرو پراید با هفت سرنشین در روستای کوندج از توابع شهرستان آبیک پس از برخورد با گاردریل حاشیه یک رودخانه، واژگون شد، عنوان کرد: در این حادثه دو نفر فوت و پنج سرنشین دیگر نیز مجروح شدند.

واژگونی پراید در آبیک ۲ ‌کشته و ۵ ‌مجروح برجاگذاشت

نامدار افزود: پس از وقوع این حادثه بلافاصله آمبولانس به محل اعزام شده ولی متأسفانه به دلیل جراحات شدید واره به دو نفر از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست دادند.

مدیر فوریت‌های پزشکی استان قزوین اظهار داشت: دو نفر از مجروحان به بیمارستان رجایی و سه مجروح نیز به بیمارستان رازی منتقل شدند که خوشبختانه خطر مرگ از این افراد رفع شده است.

وی افزود: این افراد اعضای یک خانواده  هفت نفره بودند که متأسفانه در این حادثه دو خواهر  جان خود را از دست دادند که پنج سرنشین دیگر که دو کودک سه و پنج ساله در بین آنان تحت مراقب هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین