کد خبر: ۳۶۸۶۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
در گفت‌‌‌وگوی اختصاصی با «آفتاب‌نیوز» مطرح شد؛

آیت‌الله هاشمی: فعلاً بنا ندارم خودم را برای ریاست خبرگان مطرح کنم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی از گفت‌وگوی تفصیلی خود با «آفتاب‌نیوز» در پاسخ به سئوالی درباره محتمل‌ترین گزینه برای ریاست مجلس خبرگان گفته است: در مورد ریاست خبرگان هم هرگونه که نمایندگان خبرگان تصمیم بگیرند، انتخاب خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگوی اختصاصی با «آفتاب‌‌نیوز» به مسائلی درباره انتخابات 7 اسفند، مجلس خبرگان رهبری و رئیس آینده آن، رفع حصر، روابط ایران با عربستان و آمریکا و همچنین دولت روحانی و برجام پرداخته است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی از این گفت‌وگوی تفصیلی با «آفتاب‌نیوز» در پاسخ به سئوالی درباره محتمل‌ترین گزینه برای ریاست مجلس خبرگان گفته است: در مورد ریاست خبرگان هم هرگونه که نمایندگان خبرگان تصمیم بگیرند، انتخاب خواهد شد. 

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در ادامه افزود: اوّلاً فضای خبرگان در آینده با تغییر چند‌نفر مثل سابق خواهد بود که سالی دوبار اجلاس رسمی و در هر اجلاس چند سخنرانی داشتند. در مورد ریاست خبرگان هم هرگونه که نمایندگان خبرگان تصمیم بگیرند، انتخاب خواهد شد. من که فعلاً بنا ندارم خودم را برای ریاست مطرح کنم. برای اینکه الان در همین‌جا کار‌های زیادی داریم. در آنجا نیاز نیست که انسان رئیس باشد و همین که در خبرگان باشم، خوب است.

آیت‌الله هاشمی: فعلاً بنا ندارم خودم را برای ریاست خبرگان مطرح کنم

مشروح این گفت‌وگو به‌زودی در «آفتاب‌نیوز» منتشر می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ميبدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
6
12
جناب هاشمى
شما سياستمدار خيلى خوبى هستيد
صلاح ما مردم و مملكت را در نظر بكيريد و تصميم بگيريد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
5
10
درود بر هاشمی دانا
الماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
2
1
جناب اقای هاشم من عاشق این همه درایت وصبر وبردباری حضرت عالی هستم خداوند انشاالله به شما طول عمر همراه عزت عنایت فرماید شما واقعا ستون این انقلاب هستید افراد بی ریشه ای هم که گاهی به شما بی ادبی میکنند در واقع بی ادبی به همه طرفداران جنابعا لی میکنند واینها در واقع نقش عروسکهای خیمه شب بازی را اجرا میکنند بیشتر شبیه کاریکاتور هستند شما به بزرگواری خودتان این افراد بی دین را ببخشید ،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
1
درود بر هاشمی کبیر.امیر کبیر زمانه.خدا حفظت کند.امید وارم شر این افراطی ها و داعشی ها از این مردم کم شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین