کد خبر: ۳۶۸۶۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
​طرح ۱۱ سپتامبر علیرغم تهدید ریاض در سنای آمریکا تصویب شد

طرح سنا علیه ریاض؛ قربانیان 11‌سپتامبر از عربستان غرامت می‌گیرند؟

سنای آمریکا با تصویب طرحی به خانواده های قربانیان حملات یازدهم سپتامبر 2001 امکان دادعلیه عربستانی ها به عنوان دخالت در آن حملات تروریستی شکایت کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
مجلس سنای آمریکا روز سه شنبه قانونی را که به نجات یافتگان حملات 11 سپتامبر و خانواده‌های قربانیان این حادثه اجازه می دهد ضد دولت طرح سنای آمریکا علیه ریاض؛ خانواده قربانیان 11 سپتامبر از عربستان غرامت می‌گیرند؟عربستان سعودی شکایت و درخواست غرامت کنند تصویب کرد.   

به گزارش آفتاب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، این قانون که به قانون عدالت ضد حامیان تروریسم شناخته می شود با موافقت همه اعضای این مجلس تصویب شد.   

در صورتی که مجلس نمایندگان با این قانون موافقت کند و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نیز آن را امضا کند امکان اقامه دعوا در دادگاه فدرال نیویورک برای اثبات دست داشتن سعودی ها در حملات به مرکز تجارت جهانی و ساختمان وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در سال 2001 فراهم می شود.   

عربستان سعودی هر گونه دست داشتن در این حملات را رد می کند.   

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
1
قابل توجه دلواپسان ؛ امریکایها به منافع ملی خود فکر میکنند و سخت پیگیر ماجرا میشوند .
برایشان عربستان ،‌اسرائیل ، ایران و ... ندارد .البته هرچه طرف مقابلش جسورتر و به قول آنها شرور تر باشد . بر شدت و حدت رفتار امریکائیان تاثیر میگذارد .
از برجام چه خبر ؟ دلواپس چه هستی ! به تکلیفت عمل بکن . توی دلواپس با حداقل ماهی پنج میلیون تومان حقوق و آرامش خیال بابت تحصیل ، اشتغال ، ازدواج ، خانه دار شدن بچه ها و نوه هایت چه نگرانی داری ؟
میفهمی که کارگری که با ماهی هشتصد هزارتومان مستاجراست و به یکباره میگویند که تعدیل نیرو شده و حکم اخراج و بیکاری اش را میگیرد چه حالی دارد ؟!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین