کد خبر: ۳۶۸۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

جزئیات انفجار امروز در تهرانپارس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: بررسی‌ها حکایت از آن دارد انفجار امروز در شرق تهران به دلیل منفجر شدن مواد محترقه دست ساز بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمدحسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز اعلام کرد مقارن ساعت 10 و 12 دقیقه 29 اردیبهشت ماه انفجاری در محدوده منطقه تهرانپارس، در شرق تهران اتفاق افتاد، که بلافاصله نیروهای پلیس و واحد های امدادی در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از بررسی مشخص شد جوان 25 ساله ای که مشغول جمع آوری مواد بازیافتی سطل زباله بود، متوجه بسته ای شده و قصد بیرون آوردن آن را داشت اما ناگهان بسته مذکور منفجر که به مجروحیت جوان از ناحیه دست و صورت  منجر گردید.

وی افزود: به دنبال این موضوع کارشناسان چک و خنثی سازی پلیس، بلافاصله در محل حاضر و نسبت به بررسی حادثه اقدام کردند که در بررسی های فنی مشخص شد مواد استفاده شده شامل مواد محترقه دست ساز بوده و هیچ گونه اثری از وجود مواد منفجره در بسته مذکور دیده نمی شود.

به گزارش فارس، رییس پلیس تهران بزرگ در ادامه ضمن توصیه به شهروندان در خصوص عدم نگهداری مواد محترقه و خطرساز در منزل، گفت: شهروندان در نظر داشته باشند که نگهداری مواد محترقه، خطرناک بوده و امکان بروز حادثه در هر لحظه وجود دارد و بر همین اساس از شهروندان درخواست می شود در صورت وجود مواد محترقه در منزل و محل کار، موارد را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا ماموران چک و خنثی سازی پلیس پایتخت نسبت به جمع آوری آن اقدام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین