کد خبر: ۳۶۸۷۵۳
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش پایگاه خبری پلیس، تردد موتور سیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز چهار شنبه - 29 اردیبهشت ماه- تا ساعت 2 روز دوشنبه مورخ محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شدسوم خرداد از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است؛ اما رفت و آمد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کرج - چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 روز جمعه- 31 اردیبهشت ماه- تا ساعت 02:00 روز شنبه -اول خردادماه- از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع اعلام شده است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه - 31 اردیبهشت ماه- تا ساعت 02:00 روز شنبه - اول خردادماه- از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 روز یکشنبه - دوم خردادماه- تا ساعت 02:00 روز دوشنبه - سوم خردادماه- از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:30 روز یکشنبه - دوم خردادماه - تا ساعت 02:00 روز دوشنبه - سوم خردادماه- از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه است.

در محور هراز تردد تمام وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13:00روز یکشنبه - دوم خردادماه- تا ساعت 03:00 بامداد روز دوشنبه - سوم خردادماه- از رودهن محدوده (مشاء)به سمت آمل ممنوع می شود و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد تمام وسایل نقلیه از از ساعت 15:00روز یکشنبه - دوم خردادماه- تا ساعت 03:00 بامداد روز دوشنبه- سوم خردادماه- از آب اسک به سمت رودهن (مشاء)یکطرفه است.

تردد تمام تریلرها ازمحور هراز ممنوع است. 

تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 08:00 روز چهار شنبه - 29 اردیبهشت ماه- تا ساعت 08:00 روز دوشنبه - سوم خردادماه- از محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 08:00 روز چهارشنبه - 29 اردیبهشت ماه- تا ساعت 08:00 روز دوشنبه -سوم خردادماه- از محور هراز ممنوع است.

تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 08:00 روز یکشنبه - دوم خردادماه - تا ساعت 08:00 روز دوشنبه - سوم خردادماه - از محور هراز ممنوع اعلام شده است .

در محور قزوین رشت و محور آستار اردبیل تردد تمام تریلر ها و کامیون ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 08:00 تا 2400 روز یکشنبه - دوم خردادماه- در محورهای قزوین رشت و آستارا اردبیل و بالعکس ممنوع است.

در محور فاروج - شیروان - بجنورد - چمن بید و محور چمن بید - جنگل گلستان و بالعکس تردد تمام تریلر ها و کامیون ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای پنجشنبه و یکشنبه - 30 اردیبهشت و دوم خردادماه - در محورهای فوق ممنوع است.

در محور فریمان مشهد تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:00 تا 21:00 روزهای جمعه - شنبه و یکشنبه - 31 اردیبهشت ماه ، اول و دوم خردادماه- از 20 کیلومتری محور فریمان مشهد مسیر شرق به غرب ممنوع و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین آزادراه شهید شوشتری تردد کنند.

در محورهای استان قم تردد انواع تریلر, کامیون و کامیونت از ساعت 10:00 روز شنبه - اول خردادماه- تا ساعت 14:00 روز یکشنبه - دوم خردادماه- از میدان 72 تن به سمت جمکران ممنوع است و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین ( پل میدان 72 تن به سمت اتوبان قم کاشان تردد کنند.

عوارضی اتوبان قم کاشان به سمت میدان 72 تن ممنوع است و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین اتوبان قم کاشان به سمت رودخانه تغییر مسیر دهند و در ادامه از کنارگذر منتهی به خیابان شهید بادیان وارد کمربندی امام علی ( ع) و در ادامه به سمت جاده قدیم قم تهران و سلفچگان ادامه مسیر دهند.

جاده قدیم کاشان قم نرسیده به پل امیر کبیر به سمت مسجد مقدس جمکران ممنوع است و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین کنارگذر پل امیرکبیر وارد اتوبان کاشان قم شوند تردد کنند.

در محورهای دلیجان نراق مشهد اردهال کاشان ، محور قدیم ساوه همدان و محور قدیم ساوه سلفچگان تردد تمام تریلر ها و کامیونها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 روز شنبه - اول خردادماه- تا ساعت 12:00 روز دوشنبه- سوم خردادماه- در محورهای فوق ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

پلیس راه استان های البرز و مازندران در هنگام اجرای محدودیت، وسایل نقلیه را با 2 تیم که یکی در جلو ودیگری در انتها قرار دارد اسکورت می کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین