کد خبر: ۳۶۸۸۰۰
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷

خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باعث خوشحالی پوتین و داعش است

دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلیس روز سه‌شنبه در سخنانی مدعی شد که ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه و ابوبکر البغدادی رهبر گروه تروریستی داعش از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا خوشحال خواهند شد.
آفتاب‌‌نیوز :
کامرون در سخنانی در نشستی که توسط مجمع جهانی اقتصاد در لندن برپاشده بود ضمن اشاره به آثار منفی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و خرسندی دشمنان این کشور از این مساله گفت، چه کسانی از خروج ما خوشحال خواهند شد؟ گفت شاید پوتین و البغدادی از این کار خوشحال شوند.

نخست‌وزیر انگلیس همچنین بابیان اینکه نگفته است که خروج از اتحادیه اروپا بلافاصله منجر به جنگ جهانی سوم می‌شود، افزود: اما این مساله باعث خرسندی دشمنان ما خواهد شد.

کامرون افزود: در مقابل دوستان ما در نیوزیلند،‌ استرالیا، آمریکا و اروپا می‌گویند حق شماست دراین‌باره تصمیم بگیرید، اما ترجیح می‌دهیم در اتحادیه اروپا بمانید.

به گزارش ایرنا، با نزدیک شدن به زمان برگزاری همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا که قرار است در 23 ژوئن برگزار شود، سخنرانی های موافق و مخالفان برگزیت افزایش یافته است .

کامرون پیشتر تاکید کرده است که امنیت اقتصادی انگلیس در صورت حضور در اتحادیه اروپای اصلاح شده بهتر تامین خواهد شد و درصورت خروج از آن در معرض خطرات جدی قرار خواهد گرفت.

وی گفته است که رای به خروج از اتحادیه اروپا ( برگزیت) در همه پرسی 23 ژوئن، به معنای دادن رای به هزینه های بالاتر، فرصت های شغلی کمتر و رشد اقتصادی کمتر خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین