کد خبر: ۳۶۸۹۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

عابران و موتورسوران 83 درصد قربانیان سوانح درون شهری هستند

رئیس پلیس ترافیک راهور ناجا گفت: عابران و راکبان موتورسیکلت 83 درصد قربانیان سوانح درون شهری کشور را تشکیل می دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ علیرضا جهانگیری روز پنجشنبه در آئین معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان بیان کرد: با توجه به بالا بودن سهم عابران و راکبان موتورسیکلت در سوانح درون شهری باید برای این طیف از افراد دوره های آموزشی برگزار شود.

عابران و موتورسوران 83 درصد قربانیان سوانح درون شهری هستند
وی افزود: علاوه بر آموزش نحوه تردد در معابر درون شهری به عابران و راکبان موتورسیکلت، ایمن سازی معابر نیز باید جدی گرفته شود.

وی اظهار کرد: امروزه وضعیت ترافیک شهرها و کشورها در زندگی انسان تاثیر منفی گذاشته است که باید به مقوله روان سازی ترافیک توجه کرد.

وی یادآوری کرد: بررسی مقایسه ای آمار متوفیان سوانح رانندگی سال گذشته کشور بیانگر موثر بودن اقدامهای صورت گرفته توسط اعضای شورای حمل و نقل ترافیک استانها در کاهش سوانح رانندگی است.

رئیس پلیس ترافیک راهور ناجا تاکید کرد: با وجود کاهش آمار متوفیان سوانح رانندگی ولی آمار موجود نیز مطلوب نیست و برای به حداقل رساندن شمار تلفات باید تدبیری اندیشید.

سرهنگ جهانگیری تصریح کرد: برخی از شهرها فاقد پاسگاه پلیس راهور هستند که علت آن بی توجهی به زیر ساخت ها هنگام طرح ریزی برای شکل گیری شهرها است.

وی توضیح داد: بیشتر مواقع اول اماکن مسکونی احداث شده سپس به یاد احداث زیر ساختهایی نظیر اماکن امنیتی و انتظامی می افتند که این رویه یک نقص است.

وی یادآوری کرد: طبق آمارهای ارائه شده شمار متوفیان سوانح درون شهری استان همدان در سال گذشته 11.2 درصد نسبت به سال 93 کاهش داشته است.

در این آئین از سرهنگ حسین طلایی تقدیر به عمل آمده و سرهنگ علی فکری به عنوان رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
0
0
چرا قبول نمی کنیم که راننده های بد ، قانون شکن و خودخواهی هستیم ؟
باور کنید اگه این راننده ها به جای این ماشینهای بی کیفیت داخلي سوار بنز و پورشه و ... می شدند هیچ عابر، موتورسوار، دوچرخه سوار و جانوری زنده نمی موند، آنقدر که بی محابا و خودخواهانه می رانيم!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین