کد خبر: ۳۶۸۹۴۵
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

ترافیک نیمه‌سنگین در محور فیروزکوه

فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه از وجود ترافیک نیمه‌سنگین در این محور خبر داد و گفت: تردد تریلر تا روز دوشنبه، سوم خردادماه در محور فیروزکوه ممنوع است و احتمال بارش باران نیز وجود دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی نیک‌روش دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وضع ترافیک در محور دماوند - فیروزکوه اظهار کرد: با توجه به تعطیلی‌های روزهای آینده مسافرت‌ها آغاز شده و مسافران در حال تردد به سمت استان‌های شمالی کشور هستند.

وی افزود: هم‌اکنون ترافیک به سمت استان مازندران نیمه‌سنگین و به سمت شهر تهران عادی و روان است.

فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور اشاره کرد و گفت: از روز گذشته تا ساعت هشت بامداد صبح روز دوشنبه، سوم خردادماه سال جاری برای تسهیل در تردد خودروهای سواری تردد تریلر در محور دماوند - فیروزکوه ممنوع شده است.

نیک‌روش ادامه داد: همچنین در روز یکشنبه، دوم خردادماه سال جاری کلیه تردد خودروهای سنگین اعم از تریلر، کامیون‌ها و کامیونت‌ها تا ساعت هشت بامداد روز بعد در محور فیروزکوه ممنوع است.

وی با بیان اینکه امروز به صورت مقطعی در برخی نقاط محور دماوند - فیروزکوه بارش باران وجود داشت، بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، احتمال بارش باران در سه روز آینده وجود دارد و با توجه به احتمال لغزندگی سطح جاده‌ها، لازم است تا رانندگان نسبت به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته باشند.

فرمانده پلیس‌راه دماوند – فیروزکوه با اشاره به اینکه مشکل خاصی در تردد خودروها در این محور وجود ندارد، اضافه کرد: نیروهای پلیس و گشت‌های ویژه در طول محور و جاده‌های روستایی مستقر هستند و همچنین 14 دوربین ثبت تخلف هوشمند نیز تخلفات رانندگی را به ثبت می‌رساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین