کد خبر: ۳۶۸۹۷۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶

واژگونی خودروی مسافربری وَن در اتوبان تهران-قم/ مرگ 4 نفر از سرنشینان + تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از مرگ 4 نفر در اثر واژگونی خودروی مسافربری ون با ۱۱ سرنشین در بزرگراه تهران-قم خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
جلال ملکی در گفت‌وگو با آنا با بیان اینکه در ساعت 11:04 دقیقه امروز تصادفی در جنوب به شمال اتوبان تهران-قم به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد، اظهار کرد: پس از اعلام بلافاصله مأموران ایستگاه آتش‌نشانی 50 به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه خودروی مسافربر ون که متعلق به شهرک واوان بود با 11 سرنشین به دلیل نامشخصی که در حال بررسی است از مسیر اصلی منحرف شده بود، اضافه کرد: این خودرو ون پس از برخورد با گاردریل‌ها و شکستن فنس‌ها در فضای سبز حاشیه اتوبان واژگون شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه شهروندان قبل از رسیدن آتش‌نشانان تلاش کردند تعدادی از افراد داخل ون را نجات دهند، ادامه داد: با رسیدن مأموران آتش‌نشانی 11 نفر از سرنشینان این خودرو خارج شدند که متأسفانه 4 نفر جان خود را از دست دادند، 5 نفر به شدت مصدوم و با هلی‌کوپتر امداد به مراکز درمانی منتقل شدند و 2 نفر دیگر نیز سرپایی مداوا شدند.

به گفته ملکی از 4 نفری که جان خود را از دست دادند 3 نفر زن و یک نفر مرد بوده است، همچنین در ساعت 12:03 دقیقه عملیات این حادثه به اتمام رسیده و محل برای بررسی‌های بیشتر در اختیار پلیس راهور قرار گرفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین