کد خبر: ۳۶۹۰۲۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶

سناتور آمریکایی: دلم می خواهد از همه مسلمانان عذرخواهی کنم

سناتور جمهوریخواه آمریکایی که گفته می شود در حال احتضار است، می گوید؛ دلش می خواهد به فرد فرد مسلمانان بگوید از اینکه آن ها در کشورش زندگی می کنند، خوشحال است و از طرف حزب جمهوریخواه بخاطر اظهارات اسلام ستیزانه ترامپ، عذر می خواهد.
آفتاب‌‌نیوز : «باب بنت» که اخیراً بخاطر سکته مغزی در بیمارستان بسر می برد، شب گذشته از پسرش خواست؛ او را به نزد مسلمانانی که در این بیمارستان بستری هستند ببرد تا او بخاطر اظهارات اسلام ستیزانه ترامپ عذر خواهی کند.

به گزارش ایرنا ، جیم بنت پسر این سناتور جمهوریخواه روز پنجشنبه در گفت وگو با شکبه خبری ان بی سی اظهار کرد که پدرش شب گذشته همانطور که روی تخت بیمارستان افتاده بود، از وی پرسیده که آیا در آن بیمارستان مسلمانی هم بستری است.

به گفته پسر این سناتور آمریکایی، وقتی او در پاسخ به پدرش گفته است که حتماً مسلمانان هم در آن بیمارستان بستری هستند، پدرش به او گفته است: دلم می خواهد پیش فرد فرد آن ها بروم و از ایشان عذرخواهی کنم؛ وی ادامه داده است: می خواهم به فرد فرد آن ها بگویم که تا چه حد از این که آن ها در این کشور زندگی می کنند خدا را سپاسگزارم و از طرف حزب جمهوریخواه بخاطر (اظهارات) ترامپ از آن ها معذرت بخواهم.

جیم بنت افزود که شب گذشته وقتی ماجرای اظهارات پدر خود را با مادرش در میان گذاشته، وی گفته است که بنت در ماه های اخیر بشدت نگران اقلیت های محروم آمریکایی و بویژه قشر مسلمان این کشور بوده و اضافه کرده است که چطور پدرش در یکی از فرودگاه های آمریکایی به زنانی که حجاب بر سر داشته اند نزدیک می شده و به آن ها می گفته است که از اینکه زنانی چون آن ها در کشورش زندگی می کنند، خدا را شاکر است.

در ادامه این گزارش آمده است: سناتور باب بنت که سه دوره به نمایندگی از طرف مردم ایالت یوتا در سنای این کشور حضور داشته، در ماه های اخیر بشدت نگران اظهارات و رویکردهای دونالد ترامپ نامزد جنجالی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور بوده است؛ به گفته پسرش، وی پس از واقعه یازدهم سپتامبر به مطالعه در مورد اسلام پرداخته تا با آگاهی در مورد هویت واقعی اسلام بتواند در تصمیم گیری های سیاسی خود در ارتباط با این واقعه تروریستی عمل کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین