کد خبر: ۳۶۹۰۴۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

سیداحمد خاتمی لازم نیست خانم‌ها برای خنداندن مردان به صحنه بیایند

امام جمعه موقت تهران برخلاف تبلیغات غربی نه تنها بی حجابی زنان نتوانسته حقوق آن‌ها را تأمین کرده بلکه موجب افزایش طلاق و کاهش ازدواج در میان جوانان شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، پیش از ظهر امروز در دومین همایش سراسری دانش آموختگان جامعه الزهرا(س) با بیان سیداحمد خاتمی لازم نیست خانم‌ها برای خنداندن مردان به صحنه بیاینداینکه ستون و عمود خمیه انقلاب و اسلام رهبر معظم انقلاب و اصل ولایت فقیه است، گفت: ایشان نه تنها رهبر ملت ایران بلکه رهبر تمام انسان‌های حق طلب و حقیقت خواه در سراسر جهان هستند.
 
وی افزود: دشمن از سال‌های پیش متوجه این موضوع شده است که تا اصل ولایت فقیه و رهبری در جامعه پا برجا باشد نخواهد توانست به انقلاب و نظام صدمه ای وارد کند بر همین اساس اقدام به تفرقه افکنی در میان سران قوا و بی توجه کردن مردم و مسؤولان نسبت به رهنمودهای رهبری کرده و قصد دارد با تغییر سبک زندگی اسلامی به ويژه در میان زنان و جوانان به اصل ولایت فقیه آسیب بزند.
 
به نوشته رسا و فارس، عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروزه هیچ‌کس در سراسر کشور به صورت علنی و شفاف با اصل ولایت فقیه ابراز ضدیت نمی کند، گفت: این موضوع به معنای عدم مخالفت با رهبری و تابعیت صد در صد از ایشان نیست بلکه علمیاتی نکردن رهنمودهای رهبری و برخورد شعار گونه با رهنمودهای ایشان از مصادیق ضدیت با ولایت فقیه است زیرا زمانی که رهنمودهای رهبری محقق نشود پای مخالفان نظامان به کشور باز شده و زمینه برای افزایش وابستگی به دشمنان فراهم می‌شود که باید گفت همین برخورد شعارگونه با رهنمودهای رهبری نیز از توطئه های دشمن برای آسیب زدن به اصل ولایت فقیه است.
 
آیت الله خاتمی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که ارتباط با بیگانگان موجب ضعف بدنه انقلاب می شود، افزود: ایشان به صورت مداوم به مردم و مسؤولان توصیه می‌کنند که مذاکره و سازش با غرب و آمریکا بی‌فایده است زیرا آن‌ها تنها یک هدف دارند و آن هم نابودی انقلاب و از بین بردن عزت و استقلال ملت ایران و بازگشت به دوران وابستگی قبل از انقلاب به غرب است.
 
وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن با تغییر سبک زندگی زنان و نسل جوان در تلاش است تا اسلام و قواعد اسلام و در ادامه آن اصل ولایت فقیه را زیر سؤال ببرد، تصریح کرد: بی حجابی زنان نه تنها حلال مشکلات فرهنگی نیست و به آن هویت مستقل نمی‌دهد بلکه زمینه ورود جامعه را به باتلاق فساد اخلاقی فراهم کرده و موجب می‌شود که به خاطر پرداختن به نیازهای نفسانی کشور از رشد و پیشرفت در عرصه اقتصادی و علمی دور شود.
 
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طلاب خواهر باید مروج فرهنگ ولایت مداری و عامل به رهنمودهای رهبری و اصول سبک زندگی اسلامی باشند، ادامه داد: زمانی که طلاب و مبلغان در مسیر سبک زندگی اسلامی به صورت عملی گام برداشته و دعوتگر مردم باشند خواهند توانست بستر اصلاح فرهنگی عظیمی را در کشور فراهم کنند.
 
وی افزود: برخلاف تبلیغات غربی نه تنها بی حجابی زنان نتوانسته حقوق آن‌ها را تأمین کرده بلکه موجب افزایش طلاق و کاهش ازدواج در میان جوانان شده است.
 
آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب خواهان ازدواج آسان، طلاق سخت و سلامت زندگی خانوادگی هستند، گفت: اگر می‌خواهیم در عرصه فرهنگی مشکلات ما بر طرف شود باید به این سه اصل توجه جدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید حریم محرم و نامحرم حفظ شود، عنوان کرد:‌ حریم‌شکنی از عناصر زندگی غیردینی است.

خاتمی با تأکید بر اینکه اسلام با شادی مردم مخالف نیست و علما نیز با شاد بودن مردم مخالفتی ندارند،‌ گفت: لازم نیست خانم‌ها برای خنداندن مردان به صحنه بیایند و لازم است که حریم خانواده حفظ شود.
 
به گزارش انتخاب؛وی با اشاره به اینکه باید برنامه سازی در رسانه ملی در مقابله با تلبیغات سو دشمن مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: متأسفانه به دلیل کم کاری و عدم معرفی الگوهای اسلامی برای جوانان و زنان، ما امروز شاهد هستیم که الگوی جوانان و زنان ما بازیگران و قهرمانان هالیوودی شده‌اند که دارای هیچ پشتوانه اخلاقی نبوده و فقط لذت گرایی محض را تبلیغ می کنند.
 
امام جمعه موقت تهران یادآور شد: امروز درمان تمام این دردها در یک راهکار نهفته است و آن زنده کردن و احیای یاد و نام خداوند در جامعه است؛ زیرا اگر یاد و نام خداوند در جامعه زنده شود خواهیم توانست به مرور شاهد درمان تمام مشکلات فرهنگی باشیم


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
5
يه كاري كنيد تا همين سي درصد مخاطب رسانه ملي هم برن ماهواره ببينن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
2
1
ولی به نظر من صد در صد لازم است
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
2
بازم همین فرمایشات
ناشناس ف جانباز 60 درصد
|
Netherlands
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
3
آقا تو هم بد جوری گیر دادی به رامبد جوان ..
سید محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
2
0
باسلام خیلی ممنون عالی بود
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
2
چقدر آقای خاتمی در این باره صحبت می کنن
حسنعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
4
کاش به جای دست گذاشتن برروی مشکلات درجامعه نیم نگاهی هم به علل بروزمشکلات بود.متاسفانه تاحالا به جای پاسخ دادن به سئوالات صورت مسئله پاک شده......
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین