کد خبر: ۳۶۹۳۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷

مظلومی خطاب به بازیکنان استقلال: 4 گل خورده‌ایم آن وقت شما می‌خندید؟/ زشت است باید خجالت بکشید

سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از شروع تمرینات امروز شاگردانش را به باد انتقاد گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
پس از تساوی 4 بر 4 استقلال مقابل تیم دانشجویان از ساعت 17:30 تمرین آبی‌پوشان در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.مظلومی خطاب به بازیکنان استقلال: 4 گل خورده‌ایم آن وقت شما می‌خندید؟/ زشت است باید خجالت بکشید

قبل از شروع تمرین عصبانیتی در چهره پرویز مظلومی موج می‌زد و سرمربی استقلال قبل از تمرین ریکاوری شاگردانش، آنها را دور هم جمع کرد و بازیکنانش را به بادانتقاد گرفت.

مظلومی خطاب به بازیکنان تیم استقلال گفت: این چه وضع بازی کردن است واقعا نمی‌دانم به شما چه بگویم. خودتان بروید عملکردتان را در بازی دیروز ببینید. چه اتفاقی می‌افتد اگر یک گل می‌زنیم دوباره بعدش باز هم گل بزنیم و گل نخوریم. در این لحظه یکی از بازیکنان استقلال خندید که سرمربی آبی‌پوشان عصبانی شد و گفت می‌خندید؟ باید خجالت بکشید، باید سرتان را پایین بیندازید و چمن‌ها را نگاه کنید. اینجا استقلال است نه یک تیم معمولی.

مظلومی تاکید کرد آبرو و حیثیت‌مان رفته و تیمی که یک جلسه تمرین کرده 4 گل به ما زده است این همه در رختکن با شما صحبت می‌کنیم و برنامه‌های تمرینی را برای شما ارائه می‌کنیم باز هم همانگونه که خودتان می‌خواهید کار می‌کنید. هر بار به شما توضیح دادیم که مراقب باشید از فلان منطقه گل نخوریم باز هم از همانجا گل می‌خوریم دیگر نمی‌دانم چه بگویم.

به گزارش فارس، در این لحظه فرزاد مجیدی وقتی دید صدای مظلومی خیلی بلند است از خبرنگاران خواست تا فاصله خود را از زمین چمن حفظ کنند و عقب‌تر بروند. در این لحظه مظلومی تن صدای خود را پایین‌تر آورد و در خصوص تمرینات استقلال و نحوه کارکردن آبی پوشان تا فینال جام حذفی با آنان آرامتر صحبت کرد اما مشخص بود که سرمربی تیم استقلال اصلا از عملکرد شاگردانش در بازی دوستانه رضایت ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
يكي
|
ROMANIA
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
1
چند تا دانشجو يك تيم بزرگ رو چهارتايي كنند والا بايد اون تيم رو منحل كنند. ميلياردها پول بيت المال صرف چند جوون مو قشنگ مي شه كه چي؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین