کد خبر: ۳۶۹۶۳۷
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

معامله مسکن در اردیبهشت رکورد شکست +جدول

شمار معاملات مسکن در اردیبهشت ماه نه‌تنها رکورد فروردین ماه 95 را شکست، بلکه از آمار ثبت شده معاملات در اردیبهشت سال گذشته نیز عبور کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش «دنیای اقتصاد»، بر اساس اطلاعات خام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران شمار معاملات ثبت شده آپارتمان مسکونی در اردیبهشت ماه 9686 فقره بوده که نسبت به ماه گذشته حدود 63 درصد رشد داشته است. این رقم همچنین در مقایسه با اردیبهشت سال 94 رشدی معادل 29 درصد را نشان می‌دهد که موید خروج ملموس و در عین حال تدریجی بازار مسکن از رکود و طی شدن فاز پیش رونق است.

در عین حال مقایسه آمار اردیبهشت امسال با مدت مشابه سال 93 نشان می‌دهد که حجم معاملات در طول ماه گذشته نسبت به مدت مشابه دو سال پیش 25 درصد کاهش یافته است. به عبارت دیگر هنوز تمام ظرفیت بازار مسکن در خدمت رونق قرار نگرفته و بازار تا خروج کامل از رکود فاصله دارد. در این فضا که با افزایش صف تقاضا در بازار مسکن ایجاد شده است، فروشندگان نیز با عرضه واحدهای مسکونی نقش مهمی در رونق بازار ایفا می‌کنند و در نتیجه هر دو طرف معامله می‌توانند از موج پیش رونق منتفع شوند. در میان فایل‌های عرضه شده برای فروش قیمت‌گذاری‌های متنوعی متناسب با بودجه‌های گوناگون وجود دارد.

معامله مسکن در اردیبهشت رکورد شکست
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین