کد خبر: ۳۶۹۹۰۸
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳

طارمی: شاید قسمت شد در پرسپولیس بمانم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هنوز مشخص نیست فصل آینده در چه تیمی بازی کند و شاید در پرسپولیس بماند.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی طارمی که در استودیوی برنامه 90 حاضر شده بود، در ابتدای صحبت‌هایش اظهار کرد: سه سال قبل در چنین روزی در پادگان بودم اما پس از پایان دوران سربازی به لیگ یک رفتم و یک سال در این لیگ بازی کردم، سپس آقای دایی مرا به پرسپولیس آورد. خوشحالم که جواب اعتماد ایشان را دادم. سال اول خوب کار کردم اما تمام عزمم را جزم کردم که امسال آقای گل شوم. خدا را شکر که چنین اتفاقی رخ داد.

او افزود: قبول دارم امسال در مقاطعی خوب نبودم اما تمام مهاجمان بزرگ دنیا هم گاهی چنین اتفاقی برایشان رخ می‌دهد که گاهی در اوج نباشند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

طارمی درباره نتایج پرسپولیس گفت: ما از ابتدای فصل با بدشانسی کار را شروع کردیم. توپ‌هایمان هم به گل تبدیل نمی‌شد اما در ادامه وضعیت تغییر کرد. تمام تیم‌هایی که در این اواخر مقابل ما قرار می‌گرفتند با 11 نفر دفاع می‌کردند و این موضوع کار ما را سخت کرده بود. من فکر می‌کنم شکستی که مقابل نفت (نفت تهران) متحمل شدیم قهرمانی را از ما گرفت.

او درباره دیدار پرسپولیس مقابل راه‌آهن نیز اظهار کرد: بازی با راه‌آهن برای ما خیلی سخت بود زیرا بازیکنان استرس بالایی داشتند؛ البته تماشاگران هم که به ورزشگاه آمده بودند استرس ما را بیشتر کردند.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه بعد از داربی عملکردش ضعیف شد، گفت: بعد از بازی با استقلال مقابل استقلال اهواز محروم بودم و هرچه تلاش کردم توپ‌هایم به گل تبدیل نشد، قبول دارم که در بعضی بازی‌ها عملکردم خوب نبود. من امسال و سال قبل تجربه کافی نداشتم اما مطمئناً در آینده تجربه‌ام بیشتر خواهد شد و عملکردم بهتر خواهد بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره خطاهای پنالتی که داوران روی او می‌گرفتند، گفت: امسال 8 پنالتی را گرفتم که همه آن‌ها پنالتی بودند، البته پس از پخش آیتم‌ها از سوی برنامه 90 کار من سخت‌تر شد زیرا داوران حتی خطاهای وسط زمین را هم روی من نمی‌گرفتند.

طارمی افزود: من در تیم ملی پشت مهاجم بازی می‌کنم و به همین دلیل همیشه سعی دارم در بازی‌سازی کمک کنم. علاوه بر گل زدن، دوست دارم پاس گل هم بدهم اما با توجه به اینکه در پرسپولیس محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده در کنار من بازی می‌کنند کار من برای گلزنی راحت‌تر است. در پرسپولیس بازی کردن واقعا سخت است زیرا طرفداران زیادی دارد و همه آن‌ها هم توقع دارند. من امسال و سال قبل خیلی زحمت کشیدم و هرچه در توان داشتم گذاشتم تا تیم به قهرمانی برسد اما متاسفانه قسمت نبود این اتفاق رخ بدهد.

مهاجم پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه در دیدار استقلال اهواز چندین و چند فرصت گلزنی را خراب کرد، گفت: در آن بازی تمرکز لازم را نداشتم. در آن بازی دو روز قبل از گوام به تهران آمده بودم و نتوانستم خودم را ریکاوری کنم و آمادگی لازم را نداشتم.

طارمی درباره درگیری‌اش در داربی با رامین رضاییان هم اظهار کرد: در داربی دو گل به ثمر رسانده بودم و زمانی که پنالتی شد، می‌خواستم هت‌تریک کنم. به همین خاطر بحث کوچکی میان من و رامین رضاییان شکل گرفت.

به گزارش ایسنا، طارمی همچنین افزود: دو سال خوب را در پرسپولیس داشتم و هواداران از من حمایت کردند. در حال حاضر از چند کشور پیشنهاد دارم و امیدوارم بتوانم تصمیم خوبی بگیرم با همه بزرگان فوتبال از جمله علی دایی هم مشورت کردم تا بتوانم تصمیم درستی بگیریم. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ دهد شاید قسمت باشد در پرسپولیس بمانم.

او درباره حواشی دیدار پرسپولیس و صبا هم یادآور شد: در آن بازی صبح که قرار بود برای نرمش به لابی برویم من و احمد نورالهی 5 دقیقه دیر آمدیم و به همین خاطر برانکو ناراحت شد.

طارمی درباره اعتصاب بازیکنان پرسپولیس هم گفت: اعتصابی در کار نبود. من هیچ وقت هم نگفتم که بزرگ تیم هستم. به من گفتند بزرگان تیم کی می آیند که من گفتم در حال آمدن هستند.

او در پایان در پاسخ به سوال عادل فردوسی‌پور که پرسید آیا سال آینده در مقابل کریستیانو رونالدو و مسی بازی می‌کنی یا خیر؟ گفت: نمی‌دانم شاید چنین اتفاقی رخ بدهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین