کد خبر: ۳۶۹۹۶۳
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

سخنان فان خال در پی اخراج از منچستریونایتد

سرمربی هلندی شیاطین سرخ بعد از اخراج از این تیم در بیانیه ای از همه کسانی که به او کمک کردند تشکر و قدردانی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، سرانجام سران باشگاه منچستریونایتد بعد از کش و قوس های زیاد خبر اخراج لوییس فان خال را به صورت رسمی اعلام کردند و این مربی هلندی دیگر روی نیمکت شیاطین سرخ نخواهد نشست.

فان خال به نظر می رسد که از رفتار سران یونایتد ناراحت نیست. او افتخار می کند هدایت تیم بزرگی چون منچستریونایتد را بر عهده گرفته است.

او بعد از اخراج در بیانیه ای از هواداران یونایتد تشکر و خداحافظی کرد. فان خال گفت: برایم افتخار بزرگی است که در طول دوران مربیگری خود باشگاه بزرگی همچون منچستریونایتد را تجربه کردم. بسیار خوشحالم که توانستم زمینه را برای قهرمانی یونایتد در جام حذفی مهیا کنم. در طول دوران مربیگری‌ام، 20 جام به دست آوردم اما جام حذفی انگلیس طعم و مزه خاصی داشت و هیچ وقت آن را فراموش نخواهم کرد.

او ادامه داد: ناراحت هستم که نتوانستم انتظارات را برآورده کنم و منچستریونایتد را به جایگاهی که شایسته آن است برسانم اما حداقل می توانم بگویم تیمی ساختم که در آینده موفقیت های زیادی به دست خواهد آورد. سنگ موفقیت یونایتد را با رو کردن بازیکنان جوانان و آینده دارد بنا کردم.

این مربی هلندی در پایان سخنانش گفت: می خواهم از همه کسانی که به من کمک و اعتماد کردند تشکر کنم به ویژه بازیکنانی که برای موفقیت تیم نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. برای آنها بهترین ها را آرزو می کنم. برای من بسیار لذت بخش بود که در کنار چنین بازیکنانی کار کنم. برایم لذت بخش بود که بازیکنان جوان از نخستین فرصتی که به آنها داده شد به خوبی استفاده کردند. با صبر و ولع زیاد منتظر درخشش این بازیکنان جوان و بااستعداد در آینده هستم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین