کد خبر: ۳۷۰۱۷۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

حرفهای عجیب گزارشگر در بازی تراکتورسازی - النصر

گزارشگر بازی تراکتورسازی و النصر امارات اشتباهات زیادی را در این بازی داشت.
آفتاب‌‌نیوز : تراکتورسازی تبریز بازی خوبی را مقابل النصر امارات به نمایش گذاشت.آنها آنقدر خوب بازی کردند که شایستگی صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را هم داشتند اما شکست 4 بر یک در امارات کار را برای آنها سخت کرده بود.

این اتفاق در حالی افتاد که گزارشگر  بازی در جریان گزارش این مسابقه اشتباهات زیادی داشت و اصلا مشخص نبود که چرا این همه اصرار دارد تا اطلاعات غلط به مخاطبان بدهد!

او زمانی که تراکتورسازان نتیجه را سه بر یک کردند گفت:«حالا که سه بر یک باخته اند هیچ چیز از ارزش های بچه ها کم نمی شود! بلکه یک چیز هم به تراکتورسازی اضافه می شد.»

او در بخش دیگری از گزارشش هم گفت:«اگر همان یک بر صفر باخته بودیم آدم کمتر می سوخت!»

به گزارش خبرآنلاین، گزارگش این بازی در پایان بازی هم حرف هایی زد که کمتر کسی متوجه شد چرا او این حرفها را می زند.«چیزی از ارزش های تراکتورسازان کم نمی شود.بچه ها مکتب تراکتورسازی را به منصه ظهور گذاشتند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
واحد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
13
5
شارلاتان بازی در نیار....عقده های قومیت رو سرکوب کن آفتاب

رفتار زیبای تماشاگران در اعلام "عیبی یوخ" و نمایش فرهنگ تشویق بعد از باخت، فرهنگی است که کل ایران عزیز باید از آذربایجان عزیز یاد بگیرد. واین همان مکتب است.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
9
معلوم نیست گزارشگر هستند یا کارشناس فوتبال از نوع بیسواد ش متاسفانه همه گزارشگران فوتبال الان خودشان در بازی داوری هم میکنند و تنش بین هواداران ایجاد میکنند این خوب نیست اگه خودتان دوره گزارشگری دیدید در تمام کارها دخالت میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
1
راست میگه با یک هیچ حذف میشدن کمتر ادم حرص میخورد تا اینکه فقط ی گل دیگه بخواد اونم تو این شرایط
دم تراکتوریا گرم ایشاالله سهمیه بگیرن فصل بعد بهتر ظاهر شن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
2
اینها فقط خبر سازی است، اصل مطلب بازی خوب تکنیکی و جنگنده تراکتورسازی بود که جای خسته نباشید داره، طبیعی است که گزارشگری که باید یکساعت و نیم مداوم حرف بزنه چهارتا هم اشتباه کنه،میگید نه صدای خودتان را یک ربع ضبط کنید و گوش کنید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین